Event Coordinator - Nhân Viên Điều Phối - Bộ Phận Quản Lý Tiệc Và Hội Nghị

KHÁCH SẠN JW MARRIOTT HÀ NỘI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Responsible for preparing all event documentation and coordinates with Sales, hotel departments and customer to ensure consistent, high level service throughout pre- event, event and post- event phases of hotel events. This position primarily handles events of average complexity. Ensures all hotel events have a seamless turnover from sales to service back to sales. Recognizes opportunities to maximize revenue by up- selling and offering enhancements to create outstanding events.
JOB SPECIFIC TASKS
• Acts as liaison between field sales person and customer throughout the event process (pre- event, event, post- event).
• Check all your meeting rooms before the start of any functions to ensure that they are set up to the specifications on the Banquet Event Orders.
• Facilitates various meetings as necessary (Banquet Event Order meeting, block review, etc).
• Attend the Banqueting Monthly meetings and weekly BEO meetings.
• Leads pre- event and post- event meetings for assigned groups.
• Be responsible for the yield management of your meeting rooms in the diary.
• Makes presence known to customer at all times during this process.
• Compile on a monthly basis a Booking Pace report.
• Stays available to solve problems and/or suggest alternatives to previous arrangements.
• Compile and type all you Banquet Event Orders, and be responsible for the issuing of any “late” banquet orders and amendments. Then distribute the BEOs with an accompanying letter.
• Ensure good communication with other departments.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Ensure that all correspondence is securely filed and all files are kept up to date.
• Assist Banqueting Managers and Event Manager as and when required.
• Empowers associates to provide excellent customer service.
• Answer and qualify all enquiries by telephone, informing clients of the Hotel’s facilities and dealing with the co- ordination and follow- up of all leads.
• Coordinates and communicates verbally and in writing with customer (internal and external) regarding event details.
• At all times to represent the hotel in accordance with company standards of dress, grooming and hygiene.
• Complete your monthly forecast on the Department sheet.
• Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
• Ensures billing accuracy and conducts bill reviews with the clients prior to processing the final bill.
• Offer and conduct show rounds of the hotel as and when necessary.
• Follows up with customer post- event.

Yêu cầu công việc

• At least 1 year of related work experience
• No supervisory experience is required
• Computer skills
• High school diploma/G.E.D. equivalent
• Good at English skills

Quyền lợi

• Take- Care culture
• 05 working days | 02 day- off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Baby born gift | Birthday gift| Marriage allowance| Bereavement allowance
• Local and International training course
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
• Taxi for late night shift| Free motorbike & car parking
• 02 months of probation with Full salary | Service charge| Social Insurance
• Attractive remuneration package & 13th month salary
• Annual health check
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-12 16:10:23

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Event Coordinator - Nhân Viên Điều Phối - Bộ Phận Quản Lý Tiệc Và Hội Nghị - Mã tin đăng: 3199407. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KHÁCH SẠN JW MARRIOTT HÀ NỘI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Giao nhận/ Vận chuyển/ Kho bãi
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/03/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây