Duty Manager - Trưởng ca bộ phận tiền sảnh

LA VELA SAIGON HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

- Check and report the damage in the Lobby area to timely guide, ensuring the equipment, tools, tools of the department are always in good operating condition.
- Under the direct assignment of the Manager, is responsible for supervising daily work at the department, capturing operational and guest- related information for timely settlement.
- Professional training, customer service skills and case handling for employees of the department in a professional manner.
- Prepare room status reports, revenue reports and other statistical reports to report to the department heads.
- In case the Lobby Manager is absent, it is responsible for leading and running the department, ensuring the work of the department is run smoothly.
- Coordinate with the Receptionist, Customer Care Team Leader and related departments in organizing and welcoming a large number of rooms to ensure customer satisfaction.
- Hotel representatives resolve all issues related to hotel operations in the absence of the Board of Directors and Section Managers.
- Actively coordinate with relevant departments to resolve customer complaints and complaints if any.
- Check, supervise and guide employees to work properly processes and regulations to best serve customers.
- Check the payment procedures of check- out guests during the day, including groups.
- Perform other duties, as assigned.
- Solve customer complaints within their authority to satisfy customers, ensure that guest complaints are handled thoroughly throughout the day and immediately reported to the leader of the information- holding department.
- Be entitled to upgrade the room class, offer free services such as shuttle, see off guests, food and drink vouchers for guests within their authority to handle guests&039; complaints.
- Check the preparation of VIP guests and check the VIP room before arrival to make sure everything has to be completed.
- Periodically assess the performance of employees and make recommendations to the Division Manager on reward or discipline.
- Periodically check the payment status of guests in the long term.
- Timely support for other positions in the department to ensure maximum efficiency of service and customer care.

Yêu cầu công việc

- Has a strategic vision and good organizational capacity.
- Understanding of visitor psychology.
- Know the rules of the hotel and department.
- Know how to use hotel management software.
- At least 02 years of experience working in the Lobby Division.
- University graduate or above.
- Good communication.
- Organizational skills, leadership skills, good communication skills.
- Having a certificate of receptionist&039;s professional
- Good problem- solving and handling skills.
- Fluency in information technology office.
- Understanding the basic knowledge about diplomacy and security.

Quyền lợi

_ Professional working environment
_ Service charge
_ Competitive salary and package

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-29 11:45:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Quận 3, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager - Trưởng ca bộ phận tiền sảnh - Mã tin đăng: 5361077. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Bộ phận tiền sảnh

LA VELA SAIGON HOTEL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây