Duty Manager / Tiền Sảnh

INTERCONTINENTAL NHA TRANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nha Trang, Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

 Supervises and directs Reception and Reservations personnel.
 Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
 Promotes inter- hotel sales and in- house facilities.
 Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
 Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
 Ensures VIPs and priority club guests receive special attention
 Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
 Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
 Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
 Provides input for Front Office meetings.
 Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
 Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales.
 Responds to guest needs and resolves related problems
 Analyses and approves discounts and rebates.
 Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
 Takes action with the Property Management Systems (PMS) in emergency situation.
 Fully conversant with all hotel emergency procedures.
 Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
 Checks billing instructions and monitors guest credit
 Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
 Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness.
 Reports directly to and communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
 Provides functional assistance and direction to all departments.

Yêu cầu công việc

Required Skills –
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Good writing skills
• Problem solving and organizational abilities
• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
Qualifications –
• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Experience –
• 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi

- Duty meal and uniform provided
- Team building and Colleague Events as per IHG&039;s activities
- Competitive salary and service charge
- Social Security as per Labor Law
- Special Service Discount to all colleagues
- Bonus on holidays (New Year, Tet, Independence Day, ...)
- Annual Health Check

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-20 06:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Outlet Manager
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Nha Trang, Khánh Hòa
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager / Tiền Sảnh - Mã tin đăng: 5339595. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INTERCONTINENTAL NHA TRANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây