Duty Manager

THE SECRET CÔN ĐẢO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Côn Đảo, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

General Purpose
To be responsible for the smooth and efficient running of the Front Desk operation, ensuring maximum guest satisfaction whilst adhering to the Hotel Brand Standards. To be responsible for the overall protection of hotel property and to ensure the safety and security of guests and employees during shifts.
Main Duties

Check online comments (Trip advisor, Booking.com etc) and investigate issues then report to the manager
Provide friendly smooth courteous service to guest and respond promptly to all requests and inquiries at all time.
Perform Check in & Check Out at the reception
Ensure VIP rooms are ready, checked and all in order prior arrival
Attend guest requests and take action accordingly
Handle issuance of guest room key cards and ensure effective control for guest security.
Ensure guest comments are investigated and reply back to guest accordingly
Assist Hotel Manager on Duty when/if required.
Register and process check in for all arrivals
Handle walk in counter reservation at all times and process call in reservation when room reservations section is closed.
Maintain daily courtesy call sheet and share feedback/action with the manager
Encourage rooms & breakfast upselling daily to the team and share result and feedback
Assist in Task Force Teams for new openings
Prepare for daily arrivals in terms of room allocation, amenities and special requests of guests.
Carry out any other reasonable task (which may not be stated here) as requested.
Ensure Cherish program is mentioned in every briefing and collect daily comments from the team in order to achieve monthly target
Attend and chair the daily briefings.
Attend management morning briefing if needed/requested
File daily reception report and documents systematically.
Accountable for cashiering duties, foreign exchange transactions, night audits tasks and settlement upon guests’ departure.
Co- ordination and information with the Front Office, Housekeeping, F&B and especially with the General Manager regarding MIPs and VIPs.
At the end of the shift or the day, he has to communicate all information that the next shift has to know for a well running of theoperations.
Other duties as assigned.
Check Hotel situation, occupancy, functions, groups, MIPs
Resolve guests complaints/ requests and liaise with the department concerned to ensure immediately follow up.
Take responsibility of your shift & handle situations, ensure that reception team on shift is looked after and helped if needed
Be part & lead in success of Circle M enrolment and assist to achieve the hotel target
Handle guest complaints and take action immediately to ensure satisfaction is delivered
Announce VIP rooms to Housekeeping and F&B departments

Yêu cầu công việc

Knowledge & Experience/Kiến thức và kinh nghiệm.

At least 02- year experience on the same position.
Có bằng cử nhân hoặc cao đẳng chuyên ngành Ẩm thực, Quản trị khách sạn, Du lịch hoặc
Sử dụng thành thạo phần mềm quản lý khách sạn (Opera/ Protel/ Smile…) và có kĩ năng cơ bản
Tiếng Anh: khả năng viết và giao tiếp tốt.
Knowledge of Hotel PMS (Opera/ Protel/ Smile…) and basic skills of Microsoft Office.
Diploma or Degree in Food and Beverage, Hospitality, Tourism Management or equivalent.
Ít nhất 02 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương.
English: good writing and communication skills
tương đương.
IT skills: good in Microsoft office.
về các phần mềm của Microsoft Office
Kỹ năng vi tính: sử dụng tốt vi tính văn phòng

Competencies/Các năng lực cần thiết.

Kỹ năng tốt về chăm sóc khách hàng và quan hệ công chúng
Excellent skills In Customer Service and Public Relations.
Kỹ năng lãnh đạo, giao tiếp và ứng xử, đào tạo
Strong leadership, interpersonal and training skills
Diện mạo và tác phong chuyên nghiệp mọi lúc mọi nơi.
Well- presented and professionally groomed at all times.
Có khả năng thực hiện đa nhiệm, làm việc dưới áp lực cao.
Ability to multi- task, work well in stressful & high- pressure situations.

Quyền lợi

Salary and Allowances/Lương và các chế độ khác

Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Benefits/Các chế độ Phúc lợi

Supported housing staff with full amenities and entertainment area./Hỗ trợ nhà ở nhân viên với đầy đủ trang thiết bị
International working environment, join courses of Hotel Standard/Môi trường làm việc quốc tế và được tham gia các khóa học theo tiêu chuẩn Khách sạn.
Support for 2 meals during the work shift./Hỗ trợ 2 bữa ăn trong ca làm việc.
Support shuttle bus to Hotel./Xe đưa đón nhân viên
Uniforms are provided according to Hotel standards./Được cung cấp đồng phục làm việc.
Insurance policy/Chính sách bảo hiểm

Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:46:35

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager - Mã tin đăng: 4154558. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE SECRET CÔN ĐẢO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
N/A
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây