Digital Planner Manager

ADTEK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Sets and achieves KPIs to measure digital performance and branding campaigns
Activities will include, but not limited to, brief understanding, strategy definition, budget split on media vendors, payout negotiation, media plan creation, booking, ad creative delivery to media vendors, daily optimizations and reporting.
Keeps up- to- date knowledge of available media products and advertising technology in the market ensuring best practice and innovation in all activities
Builds and develops media owner relationships in order to drive market leading planning for clients.
Ensures that media billings are organized and executed in a timely manner
Keeps abreast of important digital, marketing and media trends.
Uses understanding of commercial opportunities and trading focuses to ensure investment is guided towards the most appropriate partners.
Builds stable, confident relationships with clients liaising with them on all digital activities and trends and managing all client interactions including reporting.
Manages planning, implementation and optimization of campaigns to run smoothly and to plan day to day, plus post- campaign analysis of all digital media campaigns.
Works with other departments to ensure a campaign goes live on time through the use of best practice and adherence to Service Level Agreement’s
Maintains a strong understanding and high proficiency of use of the key analytical and market intelligence tools (Google Analytics, DV360, FB Business Manager etc.) and ensures analysis and insights are drawn from these tools on an ongoing basis to maximize the delivery of the campaigns.
Builds and manages good relationships with counterparts in global team and with internal stakeholders including creative, strategy and business teams.

Yêu cầu công việc

Qualification and experience:

+5 Years working experience in Digital or Integrated Media Planning, including with a media agency team
Sufficient experience with biddable marketing platforms (Search and Social)
Excellent communication / numerical skills
Fluent Business English
Pro- active and open to new ways of thinking, always looking for opportunities to drive a client’s business forward
Familiar with media planning elements and tactics
Ability to communicate clearly and concisely, both orally and in writing
Ability to pre- empt issues and be proactive in producing solutions
Ability to handle multiple projects simultaneously and effectively
Good knowledge of display and video media vendors and technologies

P​ersonal skills and attributes:Office skills: computing, emailing, using office equipment.

Good task and time management.
Ability to monitor, and maintain workload
Having a supporting mind, and attention to detail.

Additional info:

Working time: 9:00 – 18:30; Mon- Friday.
Job type: Full- time
Address: Ben Van Don street, District 4, Ho Chi Minh City.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:13:10

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Planner Manager - Mã tin đăng: 4014735. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ADTEK

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây