DIGITAL PAYMENT & LIQUIDITY SENIOR OFFICER/ EXPERT

NGÂN HÀNG TMCP QUỐC DÂN (NCB)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Overview

Be responsible to collaborate with stakeholders and supporting the Digital Payment & Liquidity Director to deliver the customer journey roadmap.
As a Digital Payment & Liquidity Officer, you will contributes to the overall success of the Digital Transformation team’s strategic vision and business objectives.
Be in charge of designing and building solutions to meet customer needs according to the End to End customer journey, ensuring the positioning values in line with selected CVP.

Key Accountabilities

Participate in product planning and manage delivery plan to the customer according to the designed process, designed products.
Develop product requirements, BRD writing and manage end to end product delivery including customer portrait identification và pain- point journey; Solution design; Solution Development; Testing; Launching; Experience Evaluation... and Solution Adjustment.
Responsible for PnL và business efficiency of solution group assigned in each period.
Collaborate and work with internal stakeholders, internal divisions and external parties to better understand the business requirements, product needs and also conduct analysis, consult solutions to related divisions in term of designing process and system.
Training and transfer solutions to related divisions.
Perform other duties as required
Be responsible for designing solutions according to customers‘ journey.
Work with Digital Payment & Liquidity Director/ Expert to identify root cause and resolve the problems to continuously improve team products/ customer journey to ensure maximum productivity.
Gather and analyze customer insights, research market (local & international) and competitors to develop new product feature requirements and enhancement plans.
Manage product backlog, develop requirement documentation, manage support tickets.

Yêu cầu công việc

Success Profile- Qualification and Experiences

Be digitally savvy with an inherent interest in technology, innovation, business transformation, user centred design and digital user experience to understand how they all impact the business
Bachelor‘s degree in a Technology or Business or Banking or equivalent and/ or have a minimum of 2- 3 years of relevant experience in project management in a financial institution/ Fintech company.
English proficiency is required. IELTS 6.5 and above are preferred.
Have experience in Agile process and using Jira, Confluence and having ability for Prototype, mock- up, Visio,io, Axure, Figma, SQL server, PowerBI,Tableau,… is preferred.
Have basic knowledge of user interface design principles and user- centric design processes
Have experience in project management or product management roles are preferred
Have an understanding for the financial services industry and CASA, card, deposit, payment products

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-25 13:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
23/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin DIGITAL PAYMENT & LIQUIDITY SENIOR OFFICER/ EXPERT - Mã tin đăng: 5233039. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NGÂN HÀNG TMCP QUỐC DÂN (NCB)

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 458 - 460 Trường Chinh, Phường 13, Quận Tân Bình, TP.HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Digital payment tại tỉnh/thành