Digital Marketing - HCM

TẬP ĐOÀN KHÁCH SẠN TƯ NHÂN SILVERLAND
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Strategy and BudgetOverall digital marketing execution to help drive room direct revenues for all the hotels managed.Maintain overall hotels’ digital budget and related vendor, agency relationships .i.e.Supporting billing and invoicing needs with each individual hotel.Be responsible for status calls to review performance reports as well as set goals and objectives with BOD.Digital MarketingManage all digital advertising activities across platforms, SEO, Email marketing etc.Maximise the PPC plans that fit each hotel’s goals and objectives.Ensure strategies adopted for each hotel also works amongst all hotels in the Group and no business- related conflicts. i.e. bidding on same keywords, etc.Support on projects such as website and or landing page development and other digital marketing initiatives at the hotels as necessary.Oversee daily, weekly, monthly reporting, analysis and reporting of PPC or SEO campaigns and website’s revenue performance for each hotel.Collaborate with the Marcom team to ensure SEO best practices are used where applicable, especially for the hotel websites such as content management and traffic driving tactics and strategies to improve natural search performance and ensure content is up to date and optimised.Conduct keyword research with a variety of third party tools in order to identify content gaps against customer needs, and share data and recommendations with the content team.Be the main driver to acquire and retain links on 3rd party websites, by advising and collaborating with the Marcom team for opportunity reach activity.Other DutiesUnderstands and strictly adheres to Rules and Regulations established in the Employee Handbook and the hotels’ policies concerning fire, hygiene, health and safety.Ensures high standards of personal presentation and grooming.Exercises responsible behaviour at all times and positively represents the hotel and the Group.Attends training sessions and meetings when required.Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.

Yêu cầu công việc

A university degree in Economics, Marketing, Hospitality Management, or a related field.
Hands- on experience in Digital Marketing, particularly in executing and optimizing effective Google Ads campaigns for multiple hotels and real estate properties.
Excellent organizational, communication, and time management skills.
Concise writing and fluent verbal communication skills in English.
Keeps up- to- date with the latest trends and emerging technologies in the digital marketing landscape.
In- depth understanding of social media platforms, advertising trends, platform algorithms, and website performance analytics.
Strong creative thinking, solid data analysis skills, and the ability to present reports clearly and logically.

Quyền lợi

Competitive salary and performance based bonuses.13th month salary, holiday, Tet, and birthday bonuses.Benefits and leave in accordance with company regulations.Dynamic, professional, and friendly working environment.Details will be discussed during the interview.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-26 11:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
16/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Marketing - HCM - Mã tin đăng: 5295389. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TẬP ĐOÀN KHÁCH SẠN TƯ NHÂN SILVERLAND

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây