Digital Marketing Executive/ Chuyên Viên Tiếp Thị Kỹ Thuật Số (HCMC Based)

SHERATON CAN THO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Kiều, Cần Thơ
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Manage overall activation of their property strategies in owned and third party electronic channels (Marriott.com, multi- lingual global sites, OTAs, meta search sites, search engines, and other eMarketing vehicles).

Works with regional eCommerce team to optimize Paid Search performance.
Rate plans will show on OTAs with benefits that are submitted in eFAST by Revenue team.
Reviews hotel progress against established goals periodically, provides reporting and analysis, and troubleshoots performance issues.
Report to Assistant Director of Sales and Marketing/ Marcom Manager
Manages the PLUS Platform: Cooperate with MDS to build bidding strategy and closely watch the performanc, allocate monthly budget,prepare ad copy of Travelads, set up enhanced targeting of Expedia Travelads & Booking Network Sponsored Ads"for participating hotels in the area/cluster.
Assures that hotel websites on Marriott.com and global sites are fully optimized to maximize traffic from search engines.
Coordinates execution of online marketing efforts through approved agencies/vendors and Marriott Digital Services team.
Additional benefits (not available in eFAST) & content can be submitted to Market Manager for update.
Solve cases related to OTAs & digital channels if there is any (update taxes & fees, availability issue, cancellation policy update, checking reservations issue, etc.).
Executes online marketing activities in partnership with hotel and cluster Marketing leaders (e.g., loading Marriott.com Hotel Website deals, Group Deals, Group Value Dates, email marketing and affiliate marketing).
Identifies hotel- specific online digital activation needs (e.g., local channels to focus marketing efforts through).
Coordinates with Marcom Manager to validate and track ecommerce goals for the hotel.
Collaborates closely with Marcom Manager to execute online Brand Marketing strategies and plans for the hotel.

Yêu cầu công việc

Be interested in hospitality industry.
Proficient in running multi- channel Ads, such as Meta, Google (Banner, Keyword, etc.)
Fluent in English skills.
Sensitive in data analysis, familiar with reporting.
Hard- working | Active | Enthusiastic.
At least 01 year in related work experience.
Want to develop career path in Marriott International.
Update and manage various types of websites (Marriott.com, OTA channels). Familiar with working with various types of systems.

Quyền lợi

Work 5 days per week- 2 days off per week/ Làm 5 ngày- nghỉ 2 ngày/ tuần.
To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance/ Được hưởng các chế độ bảo hiểm theo quy định, bao gồm bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm thất nghiệp.
Provided 01 meal/ shift, uniform, free parking motorbike, etc/ Được cung cấp 01 bữa ăn/ ca, đồng phục, gửi xe máy miễn phí,.
Receive training and training for career development/ Tham gia các khóa đào tạo và phát triển sự nghiệp.
Get competitive salary / Mức lương cạnh tranh

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-30 12:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/11/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Ninh Kiều, Cần Thơ
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Marketing Executive/ Chuyên Viên Tiếp Thị Kỹ Thuật Số (HCMC Based) - Mã tin đăng: 5364979. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHERATON CAN THO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Chuyên viên tiếp thị kỹ thuật số tại tỉnh/thành