Digital Experience Supervisor

CÔNG TY TÀI CHÍNH TNHH MỘT THÀNH VIÊN SHINHAN VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Key Roles & Responsibilities
- Project management (70%):

Actively join digital projects and implement digitalization initiatives in all business aspects to support customer experience improvements delivered with proper technologies and processes, include but not limited to set- up project timeline, understand and analyze business requirement properly, follow- up tasks, do User- Acceptance- Test, etc. in respect of objectives well delivery on- time
Be owner of digital assets including customer mobile application and website; onboarding / offboarding processes; and Customer Communications Dashboard

Support Team Head to identify room for improvement, design online customers journeys including UI/UX, based on products & processes development, for digitalization projects implementation, in strict consideration of online nature matching and proper customer experience
​- Customer Experience (30%):

Continuously review customer journey and interactions across the company through the customer eyes and put in place several building blocks of a comprehensive improvement in customer experience
Other assigned tasks by Department Head, Division Head
Other assignment including administration tasks required by Division Head, Department Head
Be owner of improvement journey and performance monitoring for all digital projects, online platforms, digital processes which have been developed and/or owned, in collaboration with stakeholders across the Company
Support Team Head to review all correspondence and/or customer communications to ensure standard Customer Experience level in the total view

Yêu cầu công việc

Job Requirements:

Technology innovation oriented from business view
Minimum Experience
Communication and influencing skills will be exceptional and always deliver a positive outcome, even where conversations are challenging.
Have execution capabilities – engaging relevant stakeholders and managing expectations around timing, process etc.
Preferable experience in Digital Transformation project management and execution
Highly “customer focus”
Knowledge, Competencies, Skills
Fluent oral and written communication skills in both English and Vietnamese
Be able to multi- task, focus in details and adhere to timelines
Ability to master UI/UX tools
Project Management skills
Card business knowledge is preferrable
Education background: University Graduated
Experience in Project implementation is an advantage
03 years working experience in hospitality industry preferably in consumer finance, banking or other relevant business sector

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:22:13

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Experience Supervisor - Mã tin đăng: 4029251. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 3, Becamex Tower, 230 Đại lộ Bình Dương, Phường Phú Hoà, Thành phố Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây