Customer Support Executive (Mandarin/Cantonese)

TEK EXPERTS VIETNAM
Mức lương
14 - 26 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Resolution Customer

Set and manage support expectations with customers.
Effective end- to- end escalation management, driving fast and accurate resolutions for our customers.
Leads strategic projects designed to improve resolution times and customer satisfaction and increase efficiency.
Acts as a primary contact for moderate to highly complex issues for customers. Communicates with customers to understand their issues and improve their experience.

Escalation Handling

Drive high- risk issues to resolution by establishing clear communication channels, documenting and tracking agreed actions, and maintaining an orchestration role across multiple stakeholders.
Understand the cause of the issue, its business impact, and level of urgency from Customer and other stakeholders.

Process Improvement

Creates an executive summary detailing the customer issue, impact on the business, and status of the resolution. Identifies patterns in customer issues and identifies strategies to resolve reoccurring issues.
Identifies systematic issues and process breakdowns. Pushes creative thinking beyond closed boundaries to come up with process improvements and new ways to delight customers.

Yêu cầu công việc

Strong written and verbal communication skills in English or bilingual in English and one of the following languages: Mandarin/Cantonese
Strong judgment, decision- making skills, and ability to work under continual deadline pressure.
Bachelor&039;s degree in technology, business, or equivalent field.
2+ years of customer service, technology industry, or related experience is preferred
Understanding of reactive case lifecycle and troubleshooting methodology.
Excellent relationship management, customer service and communication skills in variety of forms (written, live chat, conference calls, in- person.)
Excellent at multitasking, task prioritization, and time management.
Collaborative team player with strong stakeholder management skills

Quyền lợi

Flexible working hours, focus on performance & work efficiency
Immersive global environment with daily English practice
Competitive salary package
Full salary provided during the 3- months OJT period
Top- notch office space meeting international standards, featuring a Sky Garden for internal events, complimentary tea and coffee in the pantry, and leisure sports options like table tennis and foosball
Full salary coverage for social insurance and premium PJICO health insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-13 03:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
12/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
3
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive (Mandarin/Cantonese) - Mã tin đăng: 5268670. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TEK EXPERTS VIETNAM

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 16 Floor, Lotte Center Lieu Giai building

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer support executive tại tỉnh/thành