Customer Support Executive (Division X)

BSS GROUP
Mức lương
15 triệu
Địa điểm làm việc
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Description:

Support to handle problems arising when customers install and use the Shopify Theme
Work with various teams
Conduct other tasks assigned
Advise customers on solutions when using eCommerce and Shopify
Consult, guide, and support in solving queries about Omni Themes’ products from customers through multiple support channels.
Updates to customers on the status of processing requests
Transfer technical problems, request customizing for the development team, and ensure the quality of work to deliver to customers.

Requirements:

Ready to support clients at different timezone
Having experience in Technology, E- commerce, and Marketing at least 6 months is preferable.
Fluent in English (IELTS 7.0, TOEIC 800 certificate or equivalent is preferable)
22- 25 years old
Good teamwork and Quick learner
Require Communication, Presentation, Analysis, and Critical Thinking Skills

To be a BSSer, you will have:

Salary: 8- 15M (Review every 6 months).
Monthly in- house coaching and mentor programs
Opportunities to be promoted to Support Leader/Business Analyst
Youthful and dynamic working environments with 95% members are 9x, we have many clubs: running, football, board game…
Performance bonus, seniority bonus, birthday gift
Working hours are 5 days/week
At BSS Group, tea & coffee is free. Besides, we have a bookshelf with many interesting books for our members to borrow and of course, they are free too
Opportunities to improve English skills and to gain hands- on experience in dealing with and negotiating with diverse clients
Office with a great view from the 18th floor and creative workplace design
Trained by 6+ year experienced ecommerce expert/specialists
Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trend
The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel. team building, health care, volunteer…)
Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-22 06:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
14/09/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive (Division X) - Mã tin đăng: 5172085. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BSS GROUP

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 29LK6C, Làng Việt kiều Châu Âu, Mộ Lao, Hà Nội, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer support executive tại tỉnh/thành