Customer Support Agent (Part-time)

SGS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hai Bà Trưng, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Description
Were seeking some Customer Support Agents (Part- time) to assist in providing email customer support and customer queries from around the world.
The position demands an excellent standard of customer service, good English writing skills, and a high level of customer satisfaction.
Successful candidates will join our team to assist in answering questions, troubleshooting, replicating customer experiences, and escalating queries when required. Agents should be capable of providing answers to both simple and complicated questions in a timely manner.
Expectations

Follow communication procedures, guidelines, and policies;
Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication via email/chat or other support channels;
Work with managers on customer feedback.
Identify and assess customer&039;s needs to achieve satisfaction;
Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools;
Keep records of issues/problems for further investigation from functional teams;
Meet personal/teams targets;
Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution;

Requirements

Excellent interpersonal skills;
For those who have outstanding performance after 3 months, we may extend the contract for full- time employment.
Good computer skills (familiar with MS Office & Google applications);
Attention to detail and desire to learn;
Familiar with smartphone/ mobile device/mobile applications;
High sense of responsibility and enthusiasm;
Excellent English skills, especially in writing and reading (no English certificate is required but English level should be equivalent to IELTS 6.5/TOEIC 850 and up);
Ability to work independently and in a team;
Flexible, adaptable to new changes;
College students and freshmen are preferable;

Benefits

Continuous training to fully develop your potential;
Nap room for a quick rest;
Flexible working hours;
An open and honest culture where people are valued, treated fairly, trusted, and empowered;
In- house classes: Yoga and BJJ;
200% pay on holidays and 300% on Tet.
International, fun, and professional working environment;
Attractive benefits (PT: 39,000- 50,000 VND/hour);
Laptop/computer and other equipment is provided;
Free in- house gym and game room for everyone: We love board games, video games, PS5, ping pong, football tables, and VR games;

Working time
- Operating hours: Monday through Sunday.
Part- time: 4 shift/week

6PM- 12AM
6AM- 12PM
12AM- 6AM
12PM- 6PM

- Required to work 24 hours across the week, including one overnight shift (6 PM- 12 AM). Shifts can be scheduled around agent availability but candidates with open schedules are preferred.
All interested candidates are welcome to apply. Please send your resume (in English) expressing your interest to us!
Working Address: Tam Trinh Street, Hai Ba Trung, Hanoi

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-26 11:55:42

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Agent (Part-time) - Mã tin đăng: 4312854. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 7-9-10, Tòa nhà VTC Online, số 18 Tam Trinh, Phường Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
PART_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây