Customer Support Agent (Full-Time) Requires 3 Months Experiences, English Level: Equivalent To IELTS 6.5 / TOEIC 850 And Up

CÔNG TY TNHH GEAR INC VN
Mức lương
10 triệu/ngày
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Successful candidates will join our team to assist in answering questions, troubleshooting, replicating customer experiences, and escalating queries when required. Agents should be capable of providing answers to both simple and complicated questions in a timely manner.The position demands an excellent standard of customer service, good English writing skills, and a high level of customer satisfaction.
We&039;re seeking some Customer Support Agents (Full- time) to assist in providing email customer support and customer queries from around the world.
Expectations

Follow communication procedures, guidelines, and policies;
Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution;
Work with managers on customer feedback.
Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools;
Keep records of issues/problems for further investigation from functional teams;
Meet personal/teams targets;
Identify and assess customer&039;s needs to achieve satisfaction;
Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication via email/chat or other support channels;

Yêu cầu công việc

At least 3- 6 months experiences in Customer Support (mandatory)
Freshmen are preferable.
Good computer skills (familiar with MS Office & Google applications);
Flexible, adaptable to new changes;
Familiar with smartphone/ mobile device/mobile applications;
Attention to detail and desire to learn;
High sense of responsibility and enthusiasm;
Excellent interpersonal skills;
Excellent English skills, especially in writing and reading (no English certificate is required but English level should be equivalent to IELTS 6.5/TOEIC 850 and up);
Ability to work independently and in a team;

Quyền lợi

Salary and Benefits

Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
Summer vacation (Paid days off and bonus);
Annual health check, annual flu vaccination;
Attractive bonus and benefits and annual salary review;
Paid leave (12 days/year).
Salary range: up to 10,000,000 VND/month;
Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;

Working Environment

Free in- house classes: Yoga, K- pop Dance, Choreography Dance,...
Training and career development opportunities;
Free in- house gym and game room for everyone. We love board games, video games, PS5, ping pong, football tables, and VR games;
International, fun, and professional working environment: Working closely with both experienced Vietnamese and foreign experts;
Modern hardware, No dress code, Free drinks (coffee, tea, etc.)
Laptop/computer and other equipment is provided.

Working time
- Work in a maximum of 40 hours per week (5 shift/week)
- Operating hours: Monday through Sunday.
All interested candidates are welcome to apply. Please send your resume (in English) expressing your interest to us!
Working Address: Tam Trinh Street, Hai Ba Trung, Hanoi

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-12 22:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
04/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Giáo dục - Đào tạo
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Agent (Full-Time) Requires 3 Months Experiences, English Level: Equivalent To IELTS 6.5 / TOEIC 850 And Up - Mã tin đăng: 5268347. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GEAR INC VN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer Support Agent tại tỉnh/thành