Customer Support

CÔNG TY TNHH GEARMENT
Mức lương
12 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Work with CRM systems and internal tools to document tickets and track resolutions.
Update customers on promotions, policies, and service changes in a proactive and friendly manner.
Handle customer inquiries and resolve issues related to orders, tracking, refunds, and product concerns.
Provide timely support through email, chat, and other communication channels, ensuring accurate and helpful information.
Stay up- to- date with Gearment’s services, policies, and fulfillment processes to provide consistent support.
Follow up and monitor fulfillment and delivery issues, collaborating with internal teams to ensure resolutions.
Suggest improvements to workflows and FAQs based on actual customer feedback.
Join training sessions, team meetings, and support cross- functional collaboration

Yêu cầu công việc

Excellent knowledge of MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Active, confident, creative, and enthusiastic at work
Able to work independently
Multi- tasking skill ability
Willing to work evenings and weekends sometimes
Relationship management skills and openness to feedback
Good communication in English (Speaking and Writing) & negotiation skills
Bachelor’s Degree in Business Management or Marketing, or a related Field.
Can work under pressure, be responsible, patient, and well- organized
Become familiar with CRM software and standard IT base
At least 1 year of experience in work, and if you have experience in e- commerce or related fields, that would be an advantage
Prioritizing, time management, and organizational skills

Quyền lợi

Salary: Up to 12,000,000 Gross
Working from Monday to Friday (8.30 am – 5.30 pm)
Bonding money per quarter
Annual team building
Dynamic and professional working environment.
Premium health care insurance and annual health check- ups.
Weekly Happy Lunch on Friday
Bonuses and gifts for holidays, Tet such as Mid Autumn, Women’s Day, etc
Allocate modern working devices: Laptop, Second Monitor and anything you need.
All benefits followed Vietnamese labor law, including a 13th- month salary plus a competitive bonus.
100% official salary during the probation period

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-21 15:25:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/09/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support - Mã tin đăng: 5227692. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GEARMENT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job