Customer Success Team Leader

HAMSA CORPORATION
Mức lương
13 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Clarify customer complaints and provide the best solutions to resolve their issues.
Handle tickets to support customers via live chat and calls.
Optimize current posts and create new help desk articles to help customers easily find guidelines for using the app.
Execute other tasks and projects assigned by the Management Team.
Improve the current support workflow and propose new workflows to retain customers, earn 5- star reviews, and reduce the churn rate.
Monitor and enhance the performance of the support team and individual members.
Take primary responsibility for managing the team members, including providing training and support in complex cases.
Collaborate with other teams (management, product, marketing) for quarterly and monthly planning, and track progress.

Yêu cầu công việc

Ability to adapt and respond to different characters, and maintain calmness when dealing with stressed or upset customers
Strong problem- solving, logical thinking, and decision- making skills
At least 2 years of experience in supporting digital/SaaS products
Excellent communication (verbal and written) and interpersonal skills
Proficient English skills (IELTS > 6.0)
Demonstrated leadership qualities
Effective and positive communication with customers, team members, and managers
Basic knowledge of HTML, CSS, and JS is a plus

Quyền lợi

Participate in on- job training at least 2 weeks before starting work, ensuring you clearly understand and can perform the job
Choose flexible working hours, only 7.5 hours/day guaranteed
Income commensurate with experience and ability
Lunch support at the company with a full nutritional menu
Review development roadmap every 6 months
Opportunity to work in the e- commerce industry, especially Shopify, the number 1 e- commerce platform
Ensure that the regimes comply with State regulations
Special attention and direction for each member&039;s development
Comfortable working environment, promoting efficiency, teamwork, and knowledge sharing
Quarterly and annual bonuses based on common goals
Remote based on personal needs 1 day/month
Become a member of an enthusiastic and passionate team

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-02-26 08:00:37

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success Team Leader - Mã tin đăng: 4112714. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: CIC Tower, 219 Trung Kính

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây