CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST

CÔNG TY TNHH PHẦN MỀM HALOSOFT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

RESPONSIBILITIES
· Actively approach customers from different channels: Email, Live Chat…
· Other duties from the manager.
· Support Product Development Team to create good products that customers really want and need. Aggregate valuable customer feedbacks combined with customer data to proactively inform the product development team for improvements.
· Ensure all services/products provided to customers with the value they expect from training and instruction.
· Apply Inbound Marketing strategy in each stage to bring success to customers in using the company&039;s products/services.
· Have strategy in Marketing to each group of potential customers of the company. Product sales positioning effectively.

Yêu cầu công việc

REQUIREMENTS
· Graduated from University, College majoring in Information Technology, Information System, E- commerce, Business English, Marketing, Business Administration... and other related majors.
· Fast learning, good self- study and thrive in a dynamic and fast- paced working environment.
· Ability to work independently and in a team.
· Able to communicate well, take initiative in work.
· Proficient in English (Listening, Speaking, Reading Comprehension and Writing). Support for Foreign client.
· At least 2- 3 years of experience in customer service, customer experience, customer operations or any equivalent field (experience in technology/e- commerce is a plus) position).
· Ability to observe, analyze to make decisions.
· Good skills in analyzing and synthesizing information; Good logical thinking.
· Good pressure resistance.
CANDIDATE BENEFITS
· Holidays and Tet holidays in accordance with Vietnam regulations.
· Comfortable, modern office and comfortable working environment using new device for work.
· 05 working days a week, annual leave under the Labor Law.
· 13th- month bonus (may vary depending on individual assessment & company performance).
· Young, friendly and professional teamwork environment.
· Events organized by the company such as happy hour and many other events.
· Review your salary twice a year.
· Travel (once a year).
· Social insurance, health insurance, unemployment insurance under the Law on Insurance.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:54:27

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST - Mã tin đăng: 4087261. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PHẦN MỀM HALOSOFT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây