Customer Services Manager

BTASKEE VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Responsibilities and Duties:
As the Customer Services Manager, your responsibilities will include:
Enhance customer service to drive engagement and organic growth;
Manage daily customer interactions, addressing inquiries and guiding them to appropriate services;
Oversee customer service teams, ensuring performance standards and service quality;
Train, mentor, and manage team members to foster professional growth;
Set and track customer satisfaction targets, collaborating to meet or exceed them;
Develop and implement service procedures, policies, and standards for consistency and quality;
Enforce policies to streamline operations and ensure effective and professional complaint handling;
Design and execute customer loyalty programs to boost retention and revenue;
Monitor team performance via key metrics (response time, resolution rate, customer satisfaction, etc…) and provide feedback;
Analyze performance data and prepare reports for evaluation;
Stay updated on industry trends and technology, implementing improvements;
Lead initiatives to improve service workflows and enhance the customer experience;
Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.
Qualifications and Skills:
At least 5 years of experience in customer service, with 3+ years in a management role (preferably in a call center);
Fluency in English (4 skills);
Proficient with customer service software, tools, and multi- channel service;
Bachelor’s Degree in Business Administration, Communication, or related field;
Strong experience handling complaints and leading teams in fast- paced environments, high- performing teams;
Experience in analyzing data to drive service improvements and customer experience programs;
Awareness of the latest industry trends and technologies;
Advanced troubleshooting, multitasking, and client- facing communication skills;
Have a personal Laptop.
At bTaskee, we don’t just work – we thrive with top- notch benefits!
Competitive Salary – Rewarded based on your experience and skills;
KPI- Based Salary – Earn what you deserve through your contributions;
13th- Month Bonus – Rewarded based on both your performance and the company’s success;
Annual Performance Review – Unlock growth opportunities every year;
BYOD Support – Get an allowance while enjoying the flexibility of using your own laptop;
Comprehensive Healthcare – Regular check- ups & a premium health package;
Premium Healthcare- Exclusive top- tier health insurance for your well- being;
SHUI Compliance – Contributions aligned with legal regulations;
Generous Leave Policy – Enjoy 12–16 annual leave days per year;
Celebration Perks – Special benefits for birthdays, weddings, childbirth, and more;
Engaging Workplace – Activities & exciting team- building events;
Advance Home Care Benefit – Get a monthly bTaskee package, freeing up your time for learning, relaxation, and self- care.
Working Location: HQ Tower- 9 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC
Working Schedule: Monday to Friday- 09:00 AM to 06:00 PM

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-04 12:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Services Manager - Mã tin đăng: 5375634. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BTASKEE VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer services manager tại tỉnh/thành