Customer Service with Thai Language (IT Field) SCC ( Specialist Computer Centres) Ltd.

SCC ( SPECIALIST COMPUTER CENTRES) LTD.
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Why You&039;ll Love Working Here
• Performance Bonus and 13th Salary
• SCC Health Care with comprehensive coverage including Accident 24/24, Inpatient,
• Competitive Remuneration
• UK/French/Romania Working Environment
Outpatient, Dental Care and open policy for Dependents.
• Annual Health Check.
• Travel Insurance and Per Diem Allowance when travelling onsite
• Company Annual Trip and Year End Party.
Main Duties of Job:
• Provide primary phone presence in the office for the Service Desk support hotline.
• Monitor IT ticketing system (ServiceNow)- triage and distribute incidents and requests as
appropriate.
• Be the primary person managing the lifecycle of the ticket through to conclusion;
• Ensure that the speed & flexibility of response meets the business needs and respects the
contractual service levels;
• Ensure effective, rapid response and progression to Major Incidents;
• Escalation of critical and high priority tickets to line and senior management;
• To ensure that all IT Support related problems and service requests are recorded in the ITSM
tool and regularly updated;
• Liaise between departments/teams and to act on behalf of the user;

Yêu cầu công việc

Skills, Knowledge & Experience:
• Ability to multi- task, prioritize, and manage time effectively.
• Intermediate level of English
• Excellent Thai in both writing and speaking;
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Excellent Customer Skills;
• Ability to adapt/respond to different types of characters
• Experience in supporting Windows 7/10 operating systems, Microsoft Office suite (Office 365,
Outlook, Excel, Word, PowerPoint, Access) (optional basic knowledge in IT troubleshooting)
• Logical thinking, fairness, ability to quickly diagnose technical issues;
• Willing to travel
• Has a professional attitude, tact and patience;

Quyền lợi

KPI Bonus & 13th salary

Health Care Premium

15 Annual leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-09 22:15:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service with Thai Language (IT Field) SCC ( Specialist Computer Centres) Ltd. - Mã tin đăng: 4166923. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SCC ( SPECIALIST COMPUTER CENTRES) LTD.

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây