Customer Service Specialist

CAPGEMINI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for Customer Service Specialists who can speak fluent English and either one of the languages; Korean, Japanese and Mandarin.
What You’ll Do
In this role you’ll be a primary point of contact for our customers onboarding with complete accountability of the quality of the engagement. Supervise the progress of deliverables, both internally and externally, through a customer onboarding plan that includes activity definition, sequencing of landmarks, project schedules, project results and quality requirements of the onboarding plan.
· Collaborate with the different stakeholders to improve customer adoption, address product concerns and drive incremental growth
· Support large customers with EA Onboarding
· Encourage customers to take needed actions in their onboarding for success and supervise long term business outcomes
· Update tracking tools daily and provide progress reports for operational and program teams
· Raise critical issues and involve account teams and leadership if customer expectations are misaligned
· Ensure all critical project documentation is filed on relevant project folder in Central repository
· Deliver internal and external kick- off meetings
· Maintain deployment delivery schedule and lead customer expectations
Requirements:
· Knowledge of Power Point, Excel and reporting skills
· You are a great team player, flexible and feel comfortable with working independently
· Proactively understands customer needs and aligns resources to those needs as applicable, while managing their expectations accordingly
· BA/BS degree preferably in a related field, with technical background
· Excellent communication and presentation skills, with the ability to confidently communicate with diverse audiences to produce clarity and impact both in remote/virtual and face- to- face environments
· You speak fluent English and near native level Japanese (JLPTN1, N2), Korean or Mandarin
· You consider yourself highly customer- focused and have 4+ year Customer Success and/or Project Management work experience.
· Can work across internal and external teams of all levels to proactively encourage customer onboarding and work towards common goal.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-12 18:40:23

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Specialist - Mã tin đăng: 4177021. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CAPGEMINI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Associate
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây