Customer Service Representative (Intern) tại Hà Nội

CÔNG TY CỔ PHẦN SẢN XUẤT GỖ NGHỆ THUẬT WOODCHILL
Mức lương
3 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 12, Hồ Chí Minh; Cầu Giấy, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

ABOUT WOODCHILL
As a Customer Service Representative (CSR), you will be the primary point of contact for customers regarding inquiries, concerns, and orders in our ecommerce company. Additionally, you will play a vital role in ensuring accurate and timely order fulfillment to guarantee customer satisfaction.
Woodchill is a Vietnam company specializing in Unique Art From Epoxy & Wood, including producing and selling our craft products on global ecommerce platforms, our website and social media. ChicnChill is one of our successful brands. We are looking for passionate individuals to join us as a Customer Service Representative Intern to support delivering the best experiences to our valued customers.
RESPONSIBILITIES
Customer Support:
- Respond promptly and professionally to customer inquiries via multiple channels.
- Provide assistance and guidance to customers regarding product information, order status, shipping details, and returns/exchanges.
- Resolve customer complaints and issues effectively, aiming for first- contact resolution whenever possible.
Order Processing and Fulfillment:
- Coordinate with warehouse and logistics teams to ensure timely picking, packing, and shipping of orders.
- Process orders accurately and efficiently using our ecommerce platform.
- Collaborate with vendors and carriers to optimize shipping methods and costs while meeting delivery deadlines.
- Manage inventory levels and update product availability in the system as needed.
- Monitor order fulfillment process to prevent errors and delays, taking proactive measures to resolve any issues that arise.
Quality Assurance:
- Collaborate with other departments such as product development and marketing to address recurring issues and enhance the overall customer experience.
- Conduct regular quality checks on outgoing orders to ensure accuracy, completeness, and presentation standards.
- Monitor customer feedback and satisfaction metrics to identify areas for improvement and implement corrective actions.
QUALIFICATIONS
- Ability to multitask and prioritize tasks effectively in a fast- paced environment.
- Excellent communication skills, both verbal and written (especially in English), with a customer- centric approach.
- Strong problem- solving abilities and attention to detail.
- 4th- year students or freshers
- Willingness to work flexible hours, including weekends and holidays, to support peak seasons and meet customer needs.
BENEFITS
- Training program valued over $10.000 from your leader and the founder team with fruitful results from selling on the global platforms over the past years
- Opportunities to become a full- time member of our team
- Gain practical experience in social media marketing and content creation within the ecommerce and art industry.
- Gain practical experience in introducing our Vietnam brand to the world

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-26 00:30:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Representative (Intern) tại Hà Nội - Mã tin đăng: 4374916. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN SẢN XUẤT GỖ NGHỆ THUẬT WOODCHILL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây