Customer Service Representative (Bắc Ninh)

AKZONOBEL VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bắc Ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

For delayed items, check again with supply Chain team to get new dateline and communicate with sales team, issue letter if needed.
Issue FOC, CO
Take orders and follow it up: issue SO and get approval.
Follow up SLOB caused by function monthly
Immediately follow up price increase and input system for pricing control.
Issue SO and send to planning and logistics team.
Submit Sales Contract status report monthly.
Follow up with OTIF delivery and contribute planning team control OTIF result.
Consult related info to sales team to get final pricing; submit pricing for approval as BAP; Input pricing into system.
Response customers’ call: Receive all calls from customer; check needed information to reply to calls; contact with salesman for sales information.
Optimize FG: control SO of big volume (>5T); control suitable SO issue…
Reply estimated delivery date for customer PO.
Follow up and push delivery to reach target monthly.
Control stock location transfer: STO U35D- U39D/ Billing for local ICD (inc. Raw)
ICD price advice
Reduce SLOB: control stock SO issue, push sales to sell SLOB items, support to sales all related information…
Make ICD Credit Note/ Debit Note
Check production completion daily and feedback to Customers if needed.
Follow up CRM opportunities to convert to actual sales.
Monthly Commission Calculation for VTSC, Hop Nhat Agency
Contact with team to send related documents.
Open accounts and maintain customers’ information.
Ad- hoc assigned by LM.
Support Daily Sales Activities: Submit to high levels as “In control” for all approvals as BAP, coordinate with site team to get all needed information for customers,
Adjust SO quantities for delivery.
Lead changes and adapt positively to be implemented smoothly.
Issue Sales Contract and follow up.
In charge ISO belongs to sales.
In charge CSAT/ROCK– In control belong to sales.
Fast learn any courses to improvement tasks.
For new items: Get information from sales team to issue production code request and send to technical team. Follow up to end for getting new production code.
Follow up CRM complain to close cases soon.
Join pine line review with sales team to support business growth.
Work- well with relative functions for focusing on business.

Yêu cầu công việc

Graduated from University; referred in Business Administration/ Accounting major
Being a careful and hard- working person
Experienced in commercial/ sales accounting, customer service
Good English or Chinese
Proficiency in MS Office, accounting tasks (tax, excel, invoice, ...)
Communication skill/ Analysis skill
Can work in high pressures

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-02 07:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
08/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Bắc Ninh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Representative (Bắc Ninh) - Mã tin đăng: 5161072. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

AKZONOBEL VIETNAM

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: F. 12, Vincom Center, Dist. 1

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job