Customer Service Representative

CÔNG TY TNHH FPS FLEXIBLES VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Summary (Scope of the Job)
· Understanding our customers’ needs & expectations and translate these into high quality products & services.
· Ensures quality of the task/services/information provided by self and others. Impacts closely related work teams whose activities are interdependent. Possesses and demonstrates developed communication and diplomacy skills used to direct/persuade/influence others.
Position- Specific Tasks & Responsibilities
· Recommending alternative solutions where needed to meet customers’ needs.
· Managing all inquiries and info requests from Planning, Production and QA departments in time.
· Pro- actively communicating any issues with the customer and help in finding satisfying solutions.
· Coordinating the entire end- to- end order process flow and specification management.
· Coordinating the entire procurement process (3PM) flow and supplier management.
· Providing technical & product optimization support for Sales Offices and direct customers.
· Responding to inquiries, sample and order requests of our customer in a professional and timely manner.
· Being the single point of contact between Suppliers, Sales Offices, Planning, Production, R&D, Quality and Logistics departments.

Yêu cầu công việc

Background Requirements
Education:
Bachelor&039;s degree
Experience:
· Fresh learner is acceptable
· Experience in polypropylene packaging is a plus
Knowledge and Skills:
· Strong communicator – both in writing & verbally – across organizational levels and with internal and external stakeholders
· Good team player
· Fluent in verbal and written English
· Excellent level of Microsoft Excel, PowerPoint, Word
· Able to handle multiple tasks at the same time and have strong prioritization & solid follow- up skills
· Result oriented
· Have a strong interest in the technical side of our products
· Thorough & quick: you are on top of your game and demonstrate a great sense of urgency
· Pro- active and take full ownership of the tasks assigned to you
· Learn & have strong willingness to understand our customer needs
Competency Requirements
· Adaptability
· Earning Trust
· Valuing Differences
· Effective Communication
· Sustaining Customer Satisfaction
· Action and Result Orientation
· Building Trusting Relationships
· Planning & Organizing
· Decision Making

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-30 12:05:21

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Representative - Mã tin đăng: 4322367. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH FPS FLEXIBLES VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây