Customer Service QA (Kiếm Soát Chất Lượng CSKH MỸ)

CÔNG TY TNHH CÁC GIẢI PHÁP SOFTEL
Mức lương
19 - 23 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

As a Customer Service Quality Assurance, you will:

Assess support interactions (calls / email / chat) based on established quality standards.
Some other duties as required by the Senior Manager/Director.
Create reports that reflect agent performance.
Analyze all customer service metrics (e.g. CSAT, FRT, IQS) and how the team performance affects those KPIs.
Maintain and develop internal quality standards.
Participate in calibration sessions to maintain consistency in internal evaluations.Map the need for training and onboarding programs and initiate these projects.
Accompany evaluations with meaningful and constructive feedback.
Discuss and explain feedback with agents in regular meetings.

Yêu cầu công việc

Desired qualities include an outgoing personality and an outstanding attendance record.
Demonstrated self- starting capability, working independently with punctuality and attention to detail; adept at multitasking with a strong work ethic.
Diploma/Bachelor’s Degree.
Effective multitasking, prioritization, and time management skills.
4+ years of experience in Customer Service QA (experience in the call center is a big plus).
Proficiency in English, basic computer skills, including Outlook, Word, and Excel.

Quyền lợi

Softel Solutions offers more than just a job; it’s a chance to build a meaningful career within an iconic US brand while gaining valuable experience. Opportunities to learn American cultures and master your English as native American English- speaking

12 days of annual leave and 11 paid public holidays, pay insurance according to regulations (social insurance, health insurance, unemployment insurance), with exciting company routine activities.
Unbeatable base salary from 19M- 23M/month with the potential bonuses and incentives. (We can negotiate further based on your qualifications).
Work 5 days a week and 8 hours a day.
Quarterly & Annually Performance- based Bonuses & Sales commission
Huge Sales Incentives: Earn commissions from device upgrades, data top- ups, cross- sales, and plan upgrades
KPI Bonuses: Based on customer satisfaction (70%), attitude, team spirit, and innovative ideas contributions (30%)
Career Prospect: Opportunity to transfer to other positions or departments depending on your prospective capabilities.
Rotation Opportunities to US Headquarters: Top performers can rotate to our US headquarters for valuable experience and exposure.
Career Growth Opportunities: Progress along a clear career path from CSR to Senior CSR, Customer Service QA, Customer Service Coach, and Customer Service Supervisor/Manager, Director.

Join us at HTH Communications and be part of a dynamic and winning team where your career growth matters!

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-30 19:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
06/09/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service QA (Kiếm Soát Chất Lượng CSKH MỸ) - Mã tin đăng: 4778807. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH CÁC GIẢI PHÁP SOFTEL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây