Customer Service/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Night Shift- Fulltime Cố Định - 14 MIL [HCM]

CÔNG TY TNHH MTV OUTSOURCE SOLUTIONS
Mức lương
14 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Working hours: 22:30 – 07:30

Handle emails/calls from customers and company partners.
Conduct customer care calls to customers. Guide and assist customers in understanding the terms and conditions when participating in the company&039;s service.
Act as a liaison between clients and various internal departments, ensuring seamless communication and resolution of client issues. Adhere to company procedures, guidelines, policies, and cultural standards, maintaining a high level of professionalism in all interactions.
Advise on the best solutions to address customer issues. Monitor, collect, upload, and process documents provided by customers.
Perform additional duties as assigned by management to support departmental and organizational goals.
Resolve client complaints and inquiries within the designated scope.

Yêu cầu công việc

Proficient in Microsoft Office.
Minimum of 6 months&039; experience in customer service or related positions.
Ability to thrive in a high- pressure environment and work effectively both independently and in a team.
Proficiency in meticulous attention and focus on every detail.
Good communication and negotiation skills.
Fluency in English (work with partners and banks in the US).

Quyền lợi

The company provides all the necessary work equipment.
Full participation in social insurance according to government regulations.
Working environment: young, dynamic, productive & speed- focused with various departments and over 40 employees.
Access to a pantry with free tea, snacks, coffee, noodles, etc., daily. Microwave, refrigerator, hot and cold water dispenser with a view of the city.
Annual regular health check- ups.
Separate resting area during lunch break.
Receive comprehensive training on company processes before starting work- continuous supervision and guidance from management until proficiency is achieved.
Training on software usage such as CRM, ZOOM as required by the company.
High salaries for high performance, Official Salary: 14.000.000 VND + Bonus.
Work in a foreign- friendly and professional environment.
Competitive salary commensurate with capabilities. Fair evaluation and opportunities for career advancement.
Team building activities and a 13th- month salary based on the company&039;s business performance.

JOB DETAILS:

Industry: Financial services in the US market (No insurance, No lending).
Working hours: 22:30 – 07:30, 5 days/ week (working by US business hours).
Employment type: Full- time (Night shift).

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-19 17:50:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Night Shift- Fulltime Cố Định - 14 MIL [HCM] - Mã tin đăng: 4306798. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 60/15-17 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây