Customer Service Microsoft Product (Chinese Speaking)

ITECHWX
Mức lương
30 triệu
Địa điểm làm việc
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities include:
The support engineer is responsible for support delivery, providing technical support to Azure and Windows Server customers by resolving escalated, complex technical customer issues on the Azure or Windows Server platform and delivering technical support against CPE and workflow efficiency targets; to identify required tools, cloud access, training, processes or capabilities to assess customer issues in less than 15 minutes; and to keep escalations to PG operations below 10% of the volume. the Escalation Engineer will need to closely collaborate with PG engineering and operations, and other CTS engineers. The support engineer is a critical role in the implementation of Azure platform or Windows support capabilities which include working with the PG to implement asks; identify technology, and/or process readiness needs, and work with training PMs and tech leads to ensure support team readiness; develop relationships with and engage with technology- specific depth queues for customer incident resolution when required. Specific measurements include achieving the CPE team goals, time to resolution or escalation, enabling a response time similar to competitors; maintaining technical skills through completion of ongoing readiness and platform training; and, in general participating in the creation of future support capabilities for the cloud.
Requirements:
SOFT SKILLS
• Leadership- handle technically challenging and politically hot customer situations
• Effective, polished interaction with customer to gather information
• Logical and Critical thinking
• Strong communications skills – Excellent spoken and written English communication skills
• Passion for technology and customer support
• Demonstrable troubleshooting skills
• Cross- team collaboration
• Understanding of cloud vs. on premise computing.
LANGUAGE SKILLS
– Fluent in Chinese (both oral and written)
– English (read and write)

Quyền lợi

Cơ hội phát triển nghề nghiệp

Ever feel stuck with your career? We don&039;t hire you simply because we needed to fill an empty slot. Together, we will help you shape and grow your career so you can progress further and rediscover your true sense of purpose at work.
,

Giờ làm việc linh hoạt

,
Productivity curve is not something steady and consistent as it depends on each person&039;s unique traits and preferences. At our company, as long as your team is in sync and your goal is hit, you can flexibly decide when you want to work.

Hỗ trợ laptop, thiết bị làm việc

,
In need of a laptop or certain devices specifically for work? It&039;s on us. We will provide the necessary tools that you need so you can focus on what you do best and get a job done.

Cơ hội phát triển chuyên môn

Every employee is an invaluable asset to any team; that&039;s why we want to help you grow. Level up your skills and expertise through our professional co- development programs with notable organizations. We will cover the cost.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-25 13:45:17

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Microsoft Product (Chinese Speaking) - Mã tin đăng: 4309932. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ITECHWX

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây