CUSTOMER SERVICE MANAGER - BCO

INDO TRANS LOGISTICS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
7 - 15 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Promptly handle customers / team escalations
Review & approve changes of work processes before escalation to line Manager
To implement corrective actions and preventive measures for immediate service recovery
Leading and motivating the customer service department to increase customer satisfaction
Joint customer visit to resolved operations issue when necessary
Lead the Customer service team for Sea freight – Key Account under BCO
Review the profit & loss of each shipment
Conduct recruitment exercise for officer / executive position when needed
Providing outstanding customer service to key Accounts.
To co- ordinate with Ocean carriers for bookings / uplift upon escalation from team
Liaise with customers on the standard operating procedures
Provide related training to new staff assign to the team
Prepare and manage customer key operation performance reports

OPERATION

Control operation costs
Number of escalation because of non- comply Customer SOP
% of customer with clear SOP
Average % of customers AR outstanding vs credit agreements
Operation KPIs as per Key Account’s target

Yêu cầu công việc

Good Computer skills (MS Office) : Word, Excel, Power point
Bachelor Degree : College or University
Min 7 years – experience in freight forwarding with sea freight operation
Pleasant personality and a good team player
Knowledge : Shipping
Possess excellence communication and interpersonal skill.
Good command in English : B Level
DGR trained will be an advantage

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:10:08

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CUSTOMER SERVICE MANAGER - BCO - Mã tin đăng: 4369824. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 52 – 54 – 56 Trường Sơn – Phường 2 – Quận Tân Bình, TP.Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
7 - 15 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây