Customer Service Executive

CÔNG TY TNHH MISUMI VIỆT NAM
Mức lương
700 - 1000 usd
Địa điểm làm việc
Hà Nội; Bắc Ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

In order to expand business, we are looking for the candidates who will report to Customer Service Manager and will be responsible for the following activities:

Communicate & coordinate with internal Departments/ Supplier to handle customer requirement.
Handle and assist customers on quotation, sales order and product inquiries.
Handle and resolve customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits & follow up to ensure resolution.
Follow up incoming sales prospect through email/call/ Zalo.
Compliance communication procedures, guidelines, KPI & company procedure.
Closely follow up customer quotation to aggressively get the order.
Actively seek opportunities to grow existing customer business.
Other tasks will be assigned by Manager.
Assist day to day customer inquiry/ feedback on the efficiency of the customer service process.
Visit customers may be required but limited.

Yêu cầu công việc

Bachelor Diploma holder
Fluent in both written and spoken English is preferred.
Prefer 2 to 5 years B2B industrial sales support, tele- marketing experience.

(Experience with Factory Automation/ Electric devices is highly preferable)

Good team player
Work on Saturday on rotation basis
Good communication, negotiation & customer service skills
Proficient in MS Office
Meticulous and organized
Able to self- commute to the office (Tien Son Industrial Zone, Bac Ninh Province) is highly preferable;
Actively/ able to handle business with less of supervision;
Possess high energy, result- oriented and customer- centered
Fast worker, able to do multi- task as well as handle workload in a high volume and fast pace environment

Quyền lợi

Bonus: 4 months of salary & up per year
Salary: Negotiate
Company trip, Year end party & other team activities
Advance healthcare package for employee & family
Working time: 5 days/week, 8hrs/day

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-14 04:50:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive - Mã tin đăng: 4004403. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MISUMI VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây