Customer Service

CÔNG TY TNHH MTV KHÁCH SẠN QUỐC TẾ BÌNH MINH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Summary:
The VIP Marketing Host is responsible for delivering exceptional service to VIP customers, ensuring they feel valued and well- supported throughout their visit. This role is ideal for those with strong communication skills and a passion for customer service. Fluency in one of the following languages- Chinese, Korean, or Japanese- is required. No prior experience is required- comprehensive training will be provided. The position offers a dynamic, guest- facing environment and the opportunity to grow within a premium service team.
Comprehensive training will be provided to help you thrive and grow within our company’s standards of excellence. If you enjoy connecting with people and working in a dynamic team environment, this could be the perfect opportunity for you!
Key Responsibilities:

Handle bookings for transportation, accommodation, and personalized services accurately.
Provide F&B and other services based on VIP guests’ preferences.
Report all customer issues and complaints promptly to supervisors.
Communicate politely and professionally with all guests.
Deliver warm and professional greetings and farewells to VIP guests, using their names and membership numbers.
Follow up with VIP customers after their departure.
Ensure a clear and detailed handover to the next shift, including unresolved issues, customer preferences, and important updates.
Submit daily reports on VIP activities, preferences, and special cases.

Yêu cầu công việc

Education: High School Diploma with at least 3- year experience in hospitality industry or College Diploma
Experience: Having working experience at hospitality industry is a plus.
Other Prerequisites
- Candidates must be fluent in Chinese HSK5
- Basic English communication skill.
- Shift work: one shift will be fixed for one week, then rotated (Shift A: 6 AM – 2 PM, Shift B: 2 PM – 10 PM, Shift C: 10 PM – 6 AM).
- Applications must be submitted in English.

Quyền lợi

Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm sức khỏe, Bảo hiểm full lương, Khám sức khỏe định kỳ, Team building, Du lịch hàng năm, Phụ cấp thâm niên, Signing bonus, Thưởng tháng 13, Thưởng hiệu quả làm việc

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-08 03:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/11/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
3
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service - Mã tin đăng: 5317574. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MTV KHÁCH SẠN QUỐC TẾ BÌNH MINH

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, TP. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây