Customer Service and Operation

CÔNG TY TNHH FLOWERCORNER
Mức lương
15 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We’re looking for a Customer Service Specialist who is proactive, customer- focused, and passionate about creating joyful experiences for our customers. You’ll interact directly with customers via online channels and hotline, assist with orders, resolve issues, and help drive sales through thoughtful consultation.
🌸Responsibilities
Customer Consulting:

Engage with customers via chat, email, and social media.
Advise on product selection and promotions to drive sales.
Provide accurate information about products and services.

Customer Support:

Coordinate with internal teams to resolve issues quickly.
Ensure a positive customer experience at every touchpoint.
Handle inquiries, complaints, and feedback professionally.
Working time: 6 days/week

Shift A: from 11:00 AM to 8:00 PMQualifications
Shift N: from 9:00 AM to 6:00 PM
Shift M: from 7:00 AM to 4:00 PM

Prior experience in customer service, e- commerce, or hospitality preferred
Ability to work under pressure and in a dynamic environment.
Problem- solving mindset and attention to detail.
Fast typing & multitasking capabilities.
Eagerness to learn and contribute to team success.
Good communication skills in English

What We Offer

Vibrant culture with company trips, bonding events, year- end party, and more.
Bonus for participating in floral industry events: March 8 (International Women’s Day), October 20 (Vietnamese Women’s Day), and February 14 (Valentine’s Day).
Social & health insurance per regulations, paid leave, public holidays.
Personal & professional development with mentorship from experienced managers.
Loyalty bonus after 1 year & annual salary reviews.
Birthday gift, parking allowance.
Fixed salary + commission

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-29 17:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
29/11/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service and Operation - Mã tin đăng: 5362062. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH FLOWERCORNER

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây