Customer Service Ambassador ( Fluent in Korean )

PALAZZO CLUB (CÔNG TY LIÊN DOANH ĐẠI DƯƠNG - SHERATON SAIGON GRAND OPERA HOTEL)
Mức lương
1000 usd
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Overview of the Position
The Customer Service Ambassador plays a key role in promoting guest relations and delivering exceptional service on the Palazzo Club floor. This position focuses on creating a welcoming environment, assisting guests with their needs, and identifying potential new members to enhance customer engagement and loyalty.
Key Responsibilities
Guest Service & On- Floor Support
• Manage the Palazzo Club Desk, including membership enrollment and guest inquiries.
• Provide accurate information about the Tier Program and explain member benefits.
• Manage reservations for rooms, spa, transportation, and flights as requested by guests.
• Greet and assist guests on the gaming floor, ensuring their needs and requests are promptly met.
• Coordinate with the Transportation team to welcome guests at the airport and ensure a luxurious arrival experience.
• Handle customer requests, complaints, and feedback efficiently and professionally.
• Represent Palazzo Club in a professional and positive manner at all times.
• Maintain detailed and up- to- date customer records in the system.
• Support special events, promotions, and VIP activities to enhance guest experience.
Telemarketing & Customer Engagement
• Execute quarterly telemarketing programs to re- engage inactive members.
• Initiate phone contact with premium patrons to encourage return visits and maintain customer retention.
• Perform internal checks to ensure high service standards are maintained across departments.
• Send SMS notifications for free- play expiration, birthday offers, and promotional campaigns.
• Conduct daily outbound calls to customers based on CRM- provided lists (e.g., promotions, events, rebates, member draws).
Administration & Coordination
• Reconcile all complimentary offers and benefits redeemed outside the point system.
• Perform other duties as assigned by management.
• Attend daily briefings to stay informed of property updates, events, and operational changes.
• Arrange special services and privileges for top- tier members.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-29 21:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/12/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Ambassador ( Fluent in Korean ) - Mã tin đăng: 5363259. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer service ambassador tại tỉnh/thành