Customer Service

CÔNG TY CỔ PHẦN VULCAN LABS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

based in Ho Chi Minh City, Vietnam. Since 2017, we have published over 40 mobile applications
Never settle, think bigger. Vulcan Labs is a leading mobile application development company
with several hundred thousand Daily Active Users and over 10 million downloads combined. We focus on building AI Apps, driven by speed, creativity, and trend awareness for the global market. Join us to design real products, craft brand identities for mobile apps, and grow in a fast- moving, innovative environment.

As
Customer Service
in our team, you will:

Make valid proposals with a user- oriented approach
Manage customer support in our Social Media platform, Email, Google Play, and App Store.
Understand user’s problems and provide effective customer support.
Coordinate with other departments to solve ongoing issues.
Analyze user’s pain points for product improvement.

Yêu cầu công việc

Analytical skills, logical, and customer- oriented mindset.
Good at reading & writing English.
Minimum 2 years of experience in customer service, preferably in the software industry.
Familiarity with Freshdesk/ Zendesk/ CRM software is a priority
Effectively communicate with customers and cross- team
Passionate for the customer service industry.

Quyền lợi

Why do you love working here?

Well- equipped Facility: MacBook provided, with an additional monitor available if needed.
Grow Yourself: Work with young, talented teammates on global apps across a diverse portfolio and varying app sizes (Mainly in AI domain)
Innovative Environment: Flexible working hours, one remote day per month, seminars and internal sharing sessions, and a culture with no barriers to ideas.
Healthy Culture: 12 days of annual leave and 5 days of sick leave, health- care insurance, annual health check, and a dedicated team- bonding budget.
Attractive Package: 13th- month salary, performance bonus, and biannual performance reviews based on achievements and contributions.
Diverse Activities: Complimentary coffee, tea, and snacks; company trips; team- building activities; and quarterly happy- hour events.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-03 01:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
01/11/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service - Mã tin đăng: 5306712. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN VULCAN LABS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây