Customer Quality Supervisor (CQS)

CÔNG TY TNHH FRIWO VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Receive the customer complaint and work directly with customer for the issue analysis.
Check 8D reports and make sure everything in good preparing ( CAPA, FMEA, … ) before send to customer.
Work with SAP system to complete the task and control the response on- time
Plan, carry out and document audits in accordance with the applicable quality standard and norms. Support of customer in technical and quality issues.
Prepare the meeting with other department for root cause analysis and CAPA, meeting with customer.
Complete the other tasks from Lab & customer quality manager
Discussion with customers, development, design and production (e.g CIP…), as well as all product sites
Initiate quality assurance and quality improvement measures. Check effectiveness and start corrective measure if necessary.

Yêu cầu công việc

- Experience handle customer complaint in the electronic field (3- 5 years experience)
- University/College Degree
* Knowledge Required:
Using quality tools FMEA, Ishikawa diagram, 5 Whys.
Analytical thinking, ability to work in a team, sense of responsibility.
Willingness to travel.
Processing of customer complaints and preparation of 8D reports.
Failure analysis on power suppliers, chargers and battery packs.
English spoken and written well

Quyền lợi

Benefits according to the regime of the company.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:34:54

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Quality Supervisor (CQS) - Mã tin đăng: 4053308. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Lô 240, đường số 12, KCN Amata, Biên Hòa - Đồng Nai

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Quản Đốc/ Giám Sát/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây