Customer Operations Specialist

CÔNG TY TNHH ELSA
Mức lương
10 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Onboarding and Implementation: (25%)
Assist in the onboarding of new B2B clients with guidance from senior team members.
Ensure accurate setup of client accounts and provide initial support during implementation.
Customer Engagement: (25%)
Respond to client inquiries and concerns, escalating complex issues to senior team members.
Monitor client usage and report insights for further analysis by senior team members.
Documentation and Reporting: (20%)
Support the generation of regular reports on customer usage and satisfaction.
Maintain client records and documentation with oversight from senior team members.
Administrative Support: (20%)
Coordinate meetings, demos, and training sessions under the guidance of senior team members.
Assist in preparing proposals, contracts, and other client- related documents.
Operational Efficiency: (10%)
Participate in the development of internal processes related to customer operations.
Collaborate with cross- functional teams to implement operational improvements.

Yêu cầu công việc

Familiarity with EdTech products and the education industry is a plus.
Bachelor&039;s degree in Business, Marketing, or a related field. Proven experience in customer service, account management, or customer operations.
Excellent communication and interpersonal skills.
Good English proficiency level
Strong organizational and multitasking abilities.

Quyền lợi

Competitive compensation
ELSA Pro account
Up to 16 days leave, 1 birthday leave, 1 Christmas day.
Experience the true spirit of a fast- growing and well- funded Silicon Valley startup.
Company trip, Company Birthday, Company Party and Happy Hour.
Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of the company’s growth.
Social insurance, health insurance, and unemployment insurance for full salary.
Flexible working time (9am- 6pm Mon- Fri), hybrid working
Premium Health Insurance, Annual Health Check
Fun energetic team; international & collaborative culture

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-02-03 19:40:21

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Operations Specialist - Mã tin đăng: 4064002. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 29/11 Bùi Thị Xuân, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây