Customer Operations Executive

CÔNG TY TNHH ELSA
Mức lương
10 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Onboarding and Implementation: (25%)

Assist in the onboarding of new B2B clients with guidance from senior team members.
Ensure accurate setup of client accounts and provide initial support during implementation.

Customer Engagement: (25%)

Monitor client usage and report insights for further analysis by senior team members.
Respond to client inquiries and concerns, escalating complex issues to senior team members.

Documentation and Reporting: (20%)

Support the generation of regular reports on customer usage and satisfaction.
Maintain client records and documentation with oversight from senior team members.

Administrative Support: (20%)

Assist in preparing proposals, contracts, and other client- related documents.
Coordinate meetings, demos, and training sessions under the guidance of senior team members.

Operational Efficiency: (10%)

Participate in the development of internal processes related to customer operations.
Collaborate with cross- functional teams to implement operational improvements.

Yêu cầu công việc

Good English proficiency level
Bachelor&039;s degree in Business, Marketing, or a related field. Proven experience in customer service, account management, or customer operations.
Strong organizational and multitasking abilities.
Excellent communication and interpersonal skills.
Familiarity with EdTech products and the education industry is a plus.

Quyền lợi

Premium Health Insurance, Annual Health Check
Company trip, Company Birthday, Company Party and Happy Hour.
Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of the company’s growth.
Fun energetic team; international & collaborative culture
ELSA Pro account
Social insurance, health insurance, and unemployment insurance for full salary.
Flexible working time (9am- 6pm Mon- Fri), hybrid working
Up to 16 days leave, 1 birthday leave, 1 Christmas day.
Experience the true spirit of a fast- growing and well- funded Silicon Valley startup.
Competitive compensation

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-30 14:55:20

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Operations Executive - Mã tin đăng: 4054352. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 29/11 Bùi Thị Xuân, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây