CUSTOMER EXPERIENCE TEAM LEADER

DIAG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):

Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.
Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.
Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.
Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
Oversee the day- to- day operations of our teams.
Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.
Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.
Analyze sales metrics and prepare performance reports.
Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction.
Manage the Customer Experience, Inbound and Outbound Sales team.

Yêu cầu công việc

Intermediate to advanced reporting skills.
Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
Sale and Problem- solving skills.
Pro- active, hardworking and detail oriented.
A high level of commercial awareness.
Effective team co- ordination and leadership skills.
Ability to identify and analyze data for trends.
Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.
At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ tele- sales environment in similar role.
Well- developed communication skills, ability to communicate to all levels.
Knowledge of customer service software and systems.
Good at English.
Flexibility with the department’s shift rotation pattern.
Excellent team player.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-08 23:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CUSTOMER EXPERIENCE TEAM LEADER - Mã tin đăng: 5256161. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

DIAG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer team leader tại tỉnh/thành