Customer Experience Specialist / 6 Months EXP

CÔNG TY CỔ PHẦN WELAST VIỆT NAM
Mức lương
11 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Coordinate with relevant departments and partners to quickly resolve difficulties that arise during the customer support process.
Keep accurate records of issues, requests, and feedback from customers for tracking and improvement.
Escalate critical issues to management when necessary and ensure resolution.
Work closely with other departments when customers are experiencing product- related problems (feedback, requests, escalations, etc.).
Conduct regular follow- ups with customers to ensure their issues are resolved and expectations are met.
Participate in process improvement projects to enhance workflow and reduce customer pain points.
Handle customer complaints and provide appropriate solutions and alternatives within defined time limits via email in a professional manner.
Monitor customer satisfaction metrics (e.g., CSAT, NPS, CES) and prepare reports with actionable insights.
Collaborate with the Product and Quality teams to relay customer insights and drive product/service enhancements.
Propose optimal solutions to improve the team’s workflow and overall efficiency.
Create and maintain FAQs, knowledge base articles, and guideline documents to support customers and internal teams.
Analyze customer feedback and identify recurring issues, root causes, and opportunities for improvement.
Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times, ensuring customer satisfaction and delivering excellent support.
Assist in mapping the customer journey to identify and optimize key touchpoints.
Contribute to training sessions for the team to improve communication, product knowledge, and problem- solving abilities.

Yêu cầu công việc

At least 6 months- 1 year of experience in Customer Service
- Proficient with Word, Excel, Google Sheet, and web searches
- Experience in e- commerce/ retail/ start- up/ tech companies is preferred
Good English communication skills is preferred (English: 6.5 IELTS)
- Strong interpersonal communication, multitasking skills
- Stay current and propose changes to internal work processes, policies, and procedures.
- Constructive and creative thinking (in problem solving)
Professional Skills: Experience in e- commerce/ retail/ start- up/ tech companies is preferred

Quyền lợi

Benefits
- Performance review every 6 months
- Parking allowance provided
- Holiday & Tet bonuses according to company policies
- Competitive salary: 11 – 12 million VND/month
- Performance- based and company business results bonuses
Other Benefits:
- Opportunities to join company team building events and trips
- Young, dynamic, and fast- growing working environment
- Strong support for personal growth and development
- Full social insurance (as per Vietnamese law), annual leave, holiday bonuses, and other company benefits
- Full equipment provided to support your work

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-24 14:50:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
16/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Specialist / 6 Months EXP - Mã tin đăng: 5288071. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN WELAST VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer specialist tại tỉnh/thành