Customer Experience Manager- Hanoi - TA163

NGÂN HÀNG TMCP VIỆT NAM THỊNH VƯỢNG (VPBANK)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 10 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Join Our Leadership Team as Head of Customer Experience at One of Vietnam’s Leading Banks.
At VPBank, we are committed to delivering exceptional banking experiences that delight our customers and drive innovation. As a Head of Customer Experience, you will play a pivotal role in leading our customer- centric transformation, driving strategic initiatives that enhance the experience for millions of customers across Vietnam and beyond.
What You’ll Do:
As the Head of Customer Experience, you will:

Foster a customer- centric culture across all divisions by collaborating with internal teams, ensuring every employee plays a role in delivering an outstanding customer experience.
Champion innovation by introducing cutting- edge digital tools and customer engagement methods that set VPBank apart in the market.
Lead the development and execution of our bank- wide CX strategy, working closely with leadership to align customer journeys with business goals.
Oversee all customer touchpoints, ensuring a seamless omnichannel experience across digital, mobile, and branch interactions.
Utilize data- driven insights and customer feedback to continuously improve services, products, and customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

What We’re Looking For:
We are seeking an experienced, dynamic leader with:

Strong leadership and team management skills, with experience driving cross- functional collaboration.
Exceptional communication skills and the ability to engage with executive leadership and key stakeholders.
Proven ability to use data insights to enhance customer journeys and improve key performance metrics.
A deep understanding of digital transformation and the ability to implement innovative CX solutions across multiple channels.
10+ years of experience in Customer Experience, preferably in the financial services or banking sector.

Why Join Us?

Opportunity to lead transformative CX initiatives in one of Vietnam&039;s largest and most innovative banks.
Enjoy a collaborative and inclusive workplace, with access to ongoing professional development and growth opportunities.
Work in a dynamic, growth- oriented environment where your contributions will have a significant impact on the bank&039;s success.
Opportunity to shape the future of banking customer experience in a fast- evolving industry.

Apply Today

If you are ready to drive customer experience excellence and play a key role in transforming the future of banking, we’d love to hear from you. Apply now and become part of a team dedicated to innovation, leadership, and delivering world- class experiences.

BENEFITS

• Bonus on Holidays and New Year (according to banking policy from time to time)
• Attractive income, competitive salary and bonus according to ability
Get preferential loans according to the bank&039;s policy from time to time
• Attractive leave mode according to job rank
• Working time: Monday- Friday & Saturday morning (two Saturday mornings/month off)
• Dynamic, friendly working environment with many opportunities for training, learning and development; participate in many interesting cultural activities (sports event, talents, teambuilding activities...)
• Compulsory insurance according to labor law & VPBank care insurance for employees depending on rank and working time
• Participate in training courses depending on the Training Framework for each position

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-02 17:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
01/01/2026
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 10 Năm
Trình độ yêu cầu
EducationalOccupationalCredential, high school, Không yêu cầu bằng cấp
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Manager- Hanoi - TA163 - Mã tin đăng: 5372672. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NGÂN HÀNG TMCP VIỆT NAM THỊNH VƯỢNG (VPBANK)

Quy mô: 10000+ nhân viên
Trụ sở: 89 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer manager tại tỉnh/thành