Customer Experience Executive

CÔNG TY TNHH EARABLE VIỆT NAM
Mức lương
18 - 28 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Update customer information regularly to actively contact customers on special occasions (opening, birthdays, events,...) and send wishes/gifts/incentives to them.
Propose loyalty programs to increase customer engagement.
Take care of VIP customers ( by project).
Response to customer&039;s query relating to D2C order&039;s
Monitor customer service channels, including email, phone, chat, and social media, and ensure that responses are timely, professional, and effective.
PIC to handle customer complaints, to collaborate with other departments to resolve issues.
Monitor incoming customer inquiries (chat, email, call) from all channel ensure that they are recorded in CRM system and timely & accurately respond

Yêu cầu công việc

Master&039;s degree is a plus.
Bachelor&039;s degree related field.

Good interpersonal skills and ability to build strong client relationships.
Strong experience working with E- commerce (Shopify) and digital sales operations, preferably with consumer electronics or technical software field
Minimum 2 years work experience in the customer service field.
Demonstrate a "can do" attitude and be eager to learn.
To be creative, autonomous, and to be qualitative and quantitative results oriented.

Strong communication and collaboration abilities.
Excellent problem- solving skills and attention to detail.

Quyền lợi

Obtaining guidance and awareness of advanced technologies.
Free lunch at office, free motorbike parking
Opportunity to learn and develop, chance to companion with a potential company
Creating impactful products for community
Receiving social insurance according to Vietnamese Government regulations.
Staying in a friendly and spiritual space (weekly tea break, weekly sports time and annual holiday).
Have chance to own company shares after 12 months;
Working in a young and professional environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-17 16:15:27

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Executive - Mã tin đăng: 4012203. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Tầng 10, Tháp A, toà Sky City, 88 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây