Customer Care Executive

CÔNG TY TNHH RENTOKIL INITIAL (VIỆT NAM)
Mức lương
10 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Handle customer service activities:

Do monthly surveys such as: Customer satisfaction (CVC, Welcome and Termination).
Provide on time and accurate reports/analysis/findings/suggestions as required by business and promote growth to business through data, facts, and trend analysis and experiences.
Deliver outbound calls: after service calls, marketing/ customer care campaign, feedbacks or other information as required.
Being a Centre of Customer Care which promotes the “Customer Centric Culture” and a contact point for customers in enquiries, complaints, requirements and etc.
Coordinate complaints and requirement from customer according to SOPs and 2/24 promise.
Receive all incoming (inbound) calls and queries, handle and transfer calls.
Keep and maintain proper record and filling.

Other requested tasks:

Perform tele- sales task.
Express the company’s culture with professional image.
Other related tasks are required

Yêu cầu công việc

Have at least 01 experience year in the field of service planning/ sales administrator and/or customer service with the same level in foreign companies
Flexible, confident and well- organized.
Skill of communication
Graduated from College/University
Have the ability to interact with customers.
Able to work independently, multi task and solve problems.
Skill of MS office.

Quyền lợi

13th month salary, rewards on Tet/holidays, birthday...
Full compulsory insurance, accident insurance, annual heath check...
Global company, professional working environment
Career path development

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-30 20:15:26

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Care Executive - Mã tin đăng: 4055402. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 268, Đường Tô Hiến Thành, Phường 15, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây