Credit Card Sales Support & Onboarding Executive

CÔNG TY TÀI CHÍNH MIRAE ASSET (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Support the credit card acquisition and onboarding process by coordinating sales support activities, managing after- sales programs, and collaborating with cross- functional teams to enhance customer experience. This role is critical in ensuring the smooth delivery of credit card products to customers and driving post- sale engagement.
Sales Support Operations:

Assist sales teams with tools, materials, and processes to ensure smooth credit card acquisition.
Monitor daily sales performance reports and identify process gaps or support needs.
Provide timely resolutions to issues raised by the sales force regarding application flows, system access, or customer inquiries.

After- Sales & Usage Program Coordination:

Track program effectiveness and customer engagement behavior post- acquisition.
Design or support campaigns to increase first- time usage and recurring spending.
Coordinate welcome/onboarding programs to guide new customers on how to use their credit cards properly (activation, usage, payment, limits).

Stakeholder Collaboration:

Proactively gather feedback from stakeholders and suggest enhancements to processes or systems to reduce drop- offs and improve approval rates.
Work closely with teams to improve customer onboarding flow and system journeys.

Process Improvement:

Regularly review onboarding journey touchpoints from application to activation and usage.
Propose enhancements that simplify the journey for customers.

Yêu cầu công việc

1- 3 years of experience in the credit card business. Experience in a credit card team of finance company is a plus.
Familiarity with credit card workflows, customer behavior, and onboarding practices.

Skills & Competencies:

Basic understanding of credit card products, system.
Analytical mindset and comfortable working with basic reports or dashboards.
Good coordination and communication skills with internal teams and sales staff.
Proactive, solution- oriented, and customer- focused attitude.

PHÚC LỢI
Mirae Asset Finance Viet Nam aims to build a "Professional- Friendly- Effective" working environment. Our strategic objective is to provide a working place with attractive package, growth opportunity, and sustainable development.

15 days annual leave.
Annual healthcare insurance package from senior level and above.
Annual health check, company events.
Flexible internal career opportunity.
Attractive packages with 13th salary year- end bonus and a week trip to Korea in order to recognize all your good performance and effort at MAFC.
Young and proactive environment; no barriers, no limitation for new idea.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-14 22:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
09/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Ngân hàng/ Tài Chính
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Credit Card Sales Support & Onboarding Executive - Mã tin đăng: 5163357. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TÀI CHÍNH MIRAE ASSET (VIỆT NAM)

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 4, tòa nhà H3 số 384 Hoàng Diệu Q4 Tphcm

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Credit card tại tỉnh/thành