Creative Manager

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI & SẢN XUẤT NỆM MOUSSE LIÊN Á
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Purpose:Creative Manager plays a pivotal role in overseeing and fostering creativity within a team and Lien A organization and involves setting a vision, providing strategic direction, and ensuring alignment with the Lien A&039;s goals.Be is responsible for guiding and inspiring creative professionals, such as Graphic Designers, Photos, and Video Creators, to produce innovative and impactful work.Collaborate with different departments to understand project requirements, deadlines, and constraints, balancing creative freedom with practical considerations.Nurture a supportive and collaborative work environment, encouraging brainstorming sessions and facilitating the exchange of ideas.Responsibilities:DEFINE THE VISION:Have a clear and compelling vision for each project, based on the stakeholder&039;s brief, the target audience, the market trends, and the brand identity.Translate this vision into a creative strategy and a brief for their team, outlining the objectives, requirements, expectations, and guidelines for the project.LEADING THE TEAM:Recruit, train, motivate, and mentor his/ her team members, ensuring that they have the skills, tools, and resources they need to perform their best.Assign roles and responsibilities, delegate tasks, monitor progress, provide feedback, and resolve conflicts.MANAGE THE PROCESS:Oversee the entire creative process, from ideation to execution to evaluation.Plan and schedule the project, set deadlines and milestones, track and report on the status, and ensure that the project meets the quality standards and the client&039;s expectations.Ensure that the creative work complies with the legal, ethical, and technical requirements.DELIVER RESULTSDeliver the final creative work to the stakeholder, ensuring that it meets their satisfaction and achieves their goals.Showcase the work, explain the rationale, highlight the benefits, and answer any questions or concerns.Collect and analyze the feedback and the results of the project, measuring its impact, effectiveness, and return on investment.STAY UPDATEDKeep up with the latest trends, technologies, tools, and best practices in the creative industry.Do research and explore new ideas, methods, and solutions that can enhance his/ her work and give him/ her a competitive edge.

Yêu cầu công việc

Proficiency in relevant creative software and tools.
Strong portfolio showcasing creative projects and campaigns.
Understanding of brand, product, digital media, and how people interact with each of them
Strong organizational and problem- solving skills
Bachelor’s degree in a related field (e.g., Graphic Design, Marketing, Communications).
Creative experience in an advertising agency is a must
Be able to execute concepts to a visual standard for stakeholders’ presentations
Knowledge in UI/UX design
At least 3 years of experience in a creative management role preferred
Proven ability to manage and organize multiple tasks and meet deadlines
Knowledge of current industry trends and emerging technologies.

Quyền lợi

100% probationary salary and commission bonus (applicable during probation).Year- end business bonus based on company performance, plus holidays and public holidays off.Meal allowance and uniform provided.Young and dynamic working environment, with managers who provide regular support and guidance.Probationary contract – official labor contract, full Social Insurance benefits, 12 annual leave days, and annual health check- up as per regulations.Participation in training sessions on product knowledge, professional expertise, and soft skills.Opportunities for self- development in the retail industry, with exposure to sales systems and related software.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-04 12:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Creative Manager - Mã tin đăng: 5310252. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI & SẢN XUẤT NỆM MOUSSE LIÊN Á

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 23 Kinh Dương Vương, Phường 12, Quận 6, TP.HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây