Creative Design

CÔNG TY TNHH BLUEMEDIA VIỆT NAM
Mức lương
25 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Role objective
Deliver High- Quality Creative Assets

Ensure all outputs meet brand guidelines, campaign strategy, and creative direction.
Produce visually compelling designs across multi- channel IMC campaigns (digital, social, OOH, branding, activation, KOL content…).

Support the Creative & Strategy Process

Work closely with Creative Lead, Content Planner, and Strategic Planner to visualize storytelling, key visuals, and campaign identity.
Translate briefs, insights, and big ideas into visual concepts.

Strengthen Brand Identity for Clients

Develop consistent, recognizable visual systems for each brand across all touchpoints.
Ensure design execution enhances brand equity and user engagement.

Cross- Functional Collaboration

Work efficiently with production teams, photographers, illustrators, and motion designers when needed.
Collaborate with IMC team (content, media, social, KOL team) to ensure designs align with media formats, channel limitations, and consumer journeys.

Maintain Creative Innovation & Trend Awareness

Proactively propose fresh visual approaches and creative improvements.
Stay updated with global design trends, emerging formats (Reels, TikTok, key visuals, motion graphics), and new tools (AI- assisted design, Figma, Adobe suite updates).

Ensure Timely & Accurate Delivery

Manage workload to deliver assets on time, meet campaign timelines, and revise according to feedback.
Maintain high attention to detail and consistency across all outputs.

Support Pitching & Proposal Development

Create mockups, moodboards, creative decks, and visual concepts to support new business pitching and internal proposals.

Uphold Design Quality Control

Review and refine visual assets before handover to clients or media deployment.
Ensure all designs meet technical specifications for print, digital, and multimedia formats.

Key responsibilities

Design Backdrops, Standees, and various other printed products for company events and customers.
Work with the supporting design team, vendors, etc., to check the quality of graphics and aesthetics according to brand guidelines and ensure content is platform- appropriate.
Continuously update industry trends, tools, and new design technologies to improve product quality.
Design and produce image content for social media platforms such as Facebook, Instagram, TikTok (Static and Dynamic).
Collaborate with relevant teams to develop creative concepts, build scripts, storyboards, and Design Direction for projects and campaigns.

Yêu cầu công việc

Proficiency in design and video editing software such as Adobe Premiere Pro, After Effects, Illustrator, Photoshop, Capcut.
Thorough understanding of platform- specific content requirements.
Good communication skills and the ability to work collaboratively in a team environment.
Graduate from University/College with a major in Graphic Design, Motion Graphics, Animation, or related fields.
Proven experience in motion graphic design, with a portfolio showcasing your ability.
Applying AI in design & knowing how to draw by hand is a plus.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-01 13:40:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
11/01/2026
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Creative Design - Mã tin đăng: 5426278. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BLUEMEDIA VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Creative design tại tỉnh/thành