Coordinator (Admin and Customer Service Support) - Pre-shipment Inspection

TÜV SÜD VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

You will also act as the Member of Pre- shipment Inspection Representative in TUV SUD Vietnam office. You will support the Inspection in managing the day- to- day including management Standard AQL 2859- 1, relevant industries and products, ISO 9000 and national).

File and retain all documents utilized during an inspection and control documents accordingly in hard and soft copies.
Schedule inspections and arrange logistics
Issue Inspection Certificates
Follow the other works assigned by Inspection Manager
Prepare and review win- loss form and send to Accountant Dept for issuing invoice
Be front line contact for all communications between Clients, Vendor/ Factory and other offices
Input and update data in Tracking System
Follow up the customer’s Debt
Handle day- to- day client enquiries (orders/bookings receipt & quotation) to ensure coordination activities are aligned with requirements according to Company and clients’ procedures

Yêu cầu công việc

Knowledge of consumer products, Standard AQL 2859- 1 and relevant industries, ISO 9000 and national / international standards will be an added advantage
English communication with B level or equivalent
Bachelor’s Degree with at least 2 years’ experience in coordinating office work.
Result and service- oriented individual with initiative and good communication skills
A proactive team player but with the ability to work independently in challenging projects and timelines advantageous

Others (Benefit):

13th- month salary, bonus based on performance and business result
Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
Free parking (bicycle, motorbike, car)
Ad- hoc staff engagement events, team- building activities, company trip
Working in an international dynamic and friendly environment
Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-15 09:18:14

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Coordinator (Admin and Customer Service Support) - Pre-shipment Inspection - Mã tin đăng: 4185668. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TÜV SÜD VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây