Continuous Technical Improvement Specialist

CÔNG TY TNHH DIEBOLD NIXDORF VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Expect more. Connect more. Be more at Diebold Nixdorf. Our teams automate, digitize, and transform the way more than 75 million people around the globe bank and shop in this hyper- connected, consumer- centric world. Join us in connecting people to commerce in this vital, rewarding role.
We are seeking a Continuous Technical Improvement Specialist, who will provide technical support to DN Services, Service Partners and Customers, based on expert knowledge of DN- serviced products and solutions. Starting point for structured problem management in the DN Incident & Problem Management process. Identifies, analyzes, addresses and resolves technical problems. Supports technical escalations as a well as improvement initiatives. Adopts and provides technical product trainings and ensures communication and feedback of service- relevant information to / from country services units. Develops, implements, maintains and advises on service processes and standard operational procedures. Initiates, manages or supports customer, fleet and product performance improvement projects and initiatives.
Key Responsibilities
• Analyzes technical issues and configuration topics, calling in and evaluating defective materials, trace and log files and determining reproduction steps and performing root cause analyses.
• Regularly supports improvement projects.
• Provides technical trainings, on- site- support and manages product- related technical escalations.
• Supports the integration of product- and solution specific information ( For Example,service bulletins, FCO, Train- the- Trainer input) into standard services practices.
• Works on assigned cases and task queues by following the proper case management protocols, prioritizing urgent requests, updating and escalating cases in alignment with supervisor.
• Identifies and troubleshoots complex technical problems ( For Example,related to mechanical, mechatronic, electronic, SW configuration and integrational issues)- also in co- operation with other DN Support functions ( For Example,M&S, SW PS).
• Supports localization of services- relevant content.
• Qualifications for Internal Candidates
• Provides technical Support for an assigned technician group, customers or small set of products / services.

Quyền lợi

Phụ cấp xăng xe, điện thoại và công tác phí: tiền xe, khách sạn, công tác phí, lương OT,...

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-16 10:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
12/09/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Continuous Technical Improvement Specialist - Mã tin đăng: 5218965. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH DIEBOLD NIXDORF VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job