CONCIERGE TEAM LEADER

HYATT REGENCY NHA TRANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nha Trang, Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Works closely with other management personnel in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.
Ensures that all Concierge employees are familiar with the hotel’s products and services, current promotions, policies and other important information
Ensures that all Concierge employees deliver the brand promise and provide exceptional guest service at all times.
Supports the implementation of the People Brand, demonstrating and reinforcing Hyatt’s Values and Culture Characteristics.
Exercises responsible behaviour at all times and positively representing the hotel team and Hyatt International.
Liaises and organises with Housekeeping Department that the established cleaning schedules for VIP’s in- house and arrivals are strictly adhered to.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Attends and contributes to all training sessions and meetings as required.
Ensures information on restaurants, hotel facilities and other miscellaneous are updated periodically.
Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
Assists to implement consistent guest recognition programmes and maintains a relevant guest history database.
Reads the hotel&039;s Employee Handbook and have an understanding of and adhere to the hotel&039;s rules and regulations and in particular, the policies and procedures relating to computer resources, fire, hygiene, health and safety.
Coordinates VIP movements with relevant Departments as advised.
Ensures that hotel, company and local rules, policies and regulations relating to money handling are adhered to, including the timely and accurate reporting of information.
Personally and frequently verify that guests are receiving the best possible service during check- in and check- out.
Assists the Concierge Management Team in efficiently managing the department according to the established concept statement providing a courteous, professional, efficient and flexible service at all times.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Assists to ensure the punctuality and appearance of all Front Desk employees, making sure that they wear the correct uniform and maintain a high standard of personal appearance and hygiene, according to the hotel and department’s grooming standards.
Coordinates all Repair and Maintenance and reports maintenance job orders.
Ensures that Concierge employees provide excellent service to internal customers as appropriate.
Responds to changes in the Rooms function as dictated by the industry, company and hotel.
Submits all guests / employees’ incident reports.
Ensures that guest history records are accurately maintained and all repeat guests are pre- registered.
Reports and records “Lost and Found” items.

Yêu cầu công việc

Computer proficiency (PMS, MS Office, and relevant hotel systems).
Flexible to work shifts, weekends, and holidays.
Previous experience in Front Office/Concierge operations, ideally in a luxury or 5- star hotel.
Diploma/degree in Hospitality Management or related field preferred.
Proficient in English; knowledge of other languages is a plus.
Strong knowledge of local attractions, restaurants, transport, and cultural highlights.
Ability to handle guest inquiries, complaints, and requests professionally.
Strong problem- solving skills, able to work under pressure and make quick decisions.

Quyền lợi

Service charges
Exclusive discounts on F&B and Friend & Family rates
Duty meal and provided Uniforms
A Diverse & Inclusive workplace culture where you truly belong
Opportunities for career growth
12 complimentary nights at Hyatt Hotels worldwide

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-21 22:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Nha Trang, Khánh Hòa
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CONCIERGE TEAM LEADER - Mã tin đăng: 5343752. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HYATT REGENCY NHA TRANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây