Community & Operations Executive

CÔNG TY TNHH SCIFATE VN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

About us
With a strong presence in markets such as the US, Latin America, Europe, German, Japan, Taiwan, and more, Salvia is a small, agile team dedicated to delivering high- quality service and growing our products with passion and adaptability.
Salvia is a Singapore- based tech startup that connects millions of users worldwide with expert advisors on topics like love, relationships, psychology, family, and careers. Specializing in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, our advisors offer accurate, insightful guidance to users globally through our app, which allows instant chat or call consultations.
The Job
We are looking for a proactive and creative individual to join our team as a Community & Operations Executive. This role combines customer support, user engagement, and social media coordination to help us deliver an exceptional experience for our community.
Key Responsibilities

Customer Support (20%)Provide timely and helpful support to users via in- app channels.Resolve inquiries, collect feedback, and escalate technical issues when needed.
Social Media & KOL Coordination (40%)Manage and maintain social media accounts (TikTok, Instagram, Facebook, ...).Keep accounts active with regular content posting and publishing KOL/influencer videos according to the content plan.Identify, reach out to, negotiate with, and manage KOLs/influencers (e.g., tarot readers, psychics, astrologers).Coordinate video shoots, handle logistics, and ensure smooth collaboration with partners.
User Operations (40%)Segment users and send targeted messages to improve engagement.Conduct ongoing outreach to collect feedback and enhance user satisfaction.Support community management and build relationships with users.

Yêu cầu công việc

Requirements

Strong communication and negotiation skills
Interest in Tarot, Astrology, or Spiritual services is a plus.
Familiarity with social media channels
Good command of English (IELTS 5.5+ or equivalent).
Experience in customer service, user operations, or social media management (plus but not required)
Organized, detail- oriented, and able to manage multiple projects simultaneously.

What We Offer

Full salary probation, Full SMUI, another allowance
Working hour: From Monday to Friday: 8:30 am – 5:30 pm
Working Location: Cobi Tower II, No. 2- 4, Street No. 8, Tan Phu Ward, District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-04 19:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
06/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Community & Operations Executive - Mã tin đăng: 5242499. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH SCIFATE VN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Operations executive tại tỉnh/thành