Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Customer Service

SHINHAN FINANCE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Summary:
To deal with internal & external customers in order to provide a high- quality service and satisfy customer&039;s needs which meet all Customer Service (CS) KPIs.
To provide an efficient and high- quality service to customer to satisfy customer&039;s needs and expectations within company&039;s procedures/guidelines
To give comments/ideas on daily works to direct supervisor for process/procedure updte/improvement
Key Roles & Responsibilities
· Participate and contribute to team meetings and quality workshops.
· Keep up- to- date on new or enhanced products/services in order to maintain a high- quality service with accurate information providing to customer.
· Other tasks which are assigned by CS Team Head or Team leader
· When customer requirement(s) are more appropriately, CS then dealing with relevant departments and refer them to an appropriate solution for customer.
· Handle customer’s insurance policy circumstances.
· Providing a polite, professional and accurate response in accordance with agreed service standards.
· Respond to customer’s complaints/queries/requests receiving via all communication channels (both hotline and non- hotline channels), quick identify and have proper solution to meet their requirement(s).
· Promptly and accurately complete all related administration activities (random check, system testing), in accordance with relevant service standards and to the customer’s satisfaction.

Yêu cầu công việc

Qualification
· University graduated. Economics, Finance or Banking is preferable
Work Experience
· Over 2 years’ experience in Call Center, hotline or Customer Service is preferable
Knowledge
· Be used to working in Call center, customer service/customer care is an advantage
· Customer service oriented
· Understanding about SVFC&039;s products & Retail banking and consumer finance
· Having basic experience in deadling with customers via hotline/non- hotline channels, complaint handling
· Vietnamese & English- intermediate
Skills
· Be able to work on phone with customers in most of working time
· Familiar with CRM system
· Customer centricity
· Complaint handling
· Has a sweet voice, good telephone skills and good communication and interpersonal skills
· Be able to handle customer&039;s phone calls, and key in main point of customer&039;s requirements into system at the same time

Quyền lợi

- Social insurance
- Competitive salary
- Professional qualification sponsorship
- 3 days of sick leave with pay
- Language sponsorship: English, Korean
- Annual salary review
- Get 1 additional annual leave for each 5 full years of service
- Guaranteed 13th month salary
- 14 Days of annual leave
- Premium health insurance for employees and their related person
- Online course sponsorship
- Annual health check

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-02-21 19:15:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Customer Service - Mã tin đăng: 4096613. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 37 Tôn Đức Thắng, P. Bến Nghé, Q.1, HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
4
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây