Channel Account Manager

ASUS TECHNOLOGY (VIETNAM) CO.,LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Let&039;s have a look at the job in general
As a Channel Account Manager, you will drive sales for our ground- breaking products by building positive relationships with customers. You will own ASUS brand, ensuring every customer interaction is tailored and outstanding. You will act as the main point of contact in all matters relating to client concerns and needs, and strengthen client relationships to achieve long- term partnerships. You will report directly to Channel Management Director.
We&039;re happy to offer our employees the following benefits
Great performance makes high income! To the team of ASUS, you will get:
• Competitive income with 13th month salary; quarterly bonus based on performance
• Company trip, team building & other benefits
• A Dynamic environment with positive teammates & growth mindset culture
• Health & wellness with health insurance & annual health check
What are you expected to do?
In your daily duties, you will:
• Be responsible for the overall management of strategic and operational customer relationship activities
• Plan customers&039; product mix to match with brand strategy and market demand
• Develop a business plan & suitable coop marketing activities campaign for each customer
• Proactively develop customer relationships
• Manage channel partners&039; healthy inventory
• Develop a thorough understanding of our products/service offerings and of partners&039; business requirements to better upsell and cross- sell to customers
• Identify new opportunities of acquiring channel partners and developing new customers
• Monitor overall market with Product/Pricing/Promotion surveying
We are thrilled if you own the following qualities
• Ability to articulate the value proposition of our product/service offerings
• Advanced motivational & negotiation skills with a high focus on customer satisfaction
• 2+ year experience in Sales in ICT and a good understanding of the enterprise market is a plus
• Good planning and analytical skills
• Fluent in English
• Time management and multitasking skills to handle multiple tasks and clients at once
• Ability to establish relationships with customers and partners
What makes you an outstanding profile
• Problem solver
• Effective communication
• Competitive
• Results- driven
• Organized
• Relationship oriented
How you prospect your future
ASUS is also a great place to grow and shape your career. Explore the career journey of Account Management:
From Channel Account Manager to Senior Channel Account Manager, Channel Management Director, and Country Product Manager

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-21 16:15:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
13/08/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Channel Account Manager - Mã tin đăng: 5130142. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ASUS TECHNOLOGY (VIETNAM) CO.,LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 5th floor, Central Park Building, 117 Nguyen Du, Ben Thanh ward., District 1, HCMC

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Channel account manager tại tỉnh/thành