Chăm sóc khách hàng - không yêu cầu kinh nghiệm

SOFTEL SOLUTIONS
Mức lương
15 triệu/tháng
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

CSR Working Shifts:
CSR Fulltime Night Shift (salary 15-17M/month): 40h/week (05 days/week) from Monday to Friday.
Night Shift 1: 8pm - 5am (Vacancies: 20)
Night Shift 2: 11pm - 8am (Vacancies: 20)
Note: During Wintertime in the US (Daylight Saving Time - starts on the second Sunday in March and ends on the first Sunday in November), the time frame will be offset by 13 hours (UTC Time zone).
Working Location:
Hanoi Office: HTP Building - 434 Tran Khat Chan, Pho Hue Ward, Hai Ba Trung District, Hanoi.
HCMC Office: Moc Gia Building - 92 Yen The, Ward 2, Tan Binh District, HCMC.
More specifically, you will be responsible for the following tasks:
- No experience required: Softel welcomes freshers with good English skills to handle customer service for telecommunication services in the U.S. through the hotline/contact center.
- Identify and address customer needs, with a goal of total satisfaction.
- Completes reports of calls and other data accurately and on time.
- Refer issues and questions to managers if necessary.

Yêu cầu công việc

- Customer service experience is a plus, Softel still welcomes freshers, and you would be trained in the professional US policy program from the beginning.
- Proficiency in English communication and basic computer skills, including Outlook, Word, and Excel.
- Effective multitasking, prioritization, and time management skills.
- Quick, good communication and problem-solving skills.

Quyền lợi

- Attractive Salary for the Position: English Call Agent (Hotline):
- Night Shift, Full-time: 40 hours/week: 15.000.000 - 17.000.000đ/month (gross)
General Benefit Package:
- Probation period: 2 months at 85% of the official salary. During this time, you will also take part in Softel Solutions’ professional training program.
- The training programs at the beginning are about soft skills in customer service, US telecommunications laws, welfare policies and work processes of the US Government.
- 100% of Customers are in the US, and the company environment uses and improves English well.
- The company is fully equipped with office equipment and lockers, so employees do not need to bring personal items such as laptops or headphones to work. In addition, the company also has health supplements for night shift employees such as functional foods, imported fresh fruits, convenience foods, tea, cakes, instant coffee, roasted/ground coffee/ beans, coffee and tea maker, microwave, refrigerator,...
- Working with major carriers in the US.
Benefits for Official Employees:
- 12 annual leave days (Unused leave days will be compensated in the December payroll).
- 11 public holidays based on regulations.
- Pay insurance according to Vietnamese labor law (BHXH, BHTN, BHYT) starts immediately after signing the official labor contract, along with participation in the company’s exciting internal activities.
- Receive union benefits such as: Representative's birthday, International Women's Day, Funeral support money, sick visits, maternity support,...
- Career Growth Opportunities: Clear promotion path from CSR Starter → Senior CSR → Team Leader → QA → Coach → Supervisor → Manager. As the company is currently expanding rapidly, there will be more opportunities for employee advancement.
- Career Prospect: Opportunity to transfer to other positions or departments depending on your prospective capabilities.
- Rotation Opportunities to US Headquarters: Top performers can rotate to our US headquarters for valuable experience and exposure.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-14 05:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
14/08/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Cấp bậc
Mới Tốt Nghiệp / Thực Tập
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Tất cả trình độ
Số lượng cần tuyển
5
Ngành nghề
Điện tử viễn thông
Khu vực
Hồ Chí Minh
- Tân Bình. Xem chi tiết!
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chăm sóc khách hàng - không yêu cầu kinh nghiệm - Mã tin đăng: 5201615. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SOFTEL SOLUTIONS

Quy mô: 500-1000 nhân sự
Trụ sở: 2nd floor, HTP Building - 434 Tran Khat Chan, Pho Hue Ward, Dong Da District, Hanoi.

Liên hệ người đăng tuyển

Huỳnh Trâm

Nhân viên

097443***
Bấm để hiện số
Sao chép

--- Hoặc hỏi người đăng qua chat ---

    Bí kíp tìm việc an toàn

    Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
    1. Dấu hiệu phổ biến:
    Hình ảnh 1
    Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
    Hình ảnh 2
    Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
    Hình ảnh 3
    Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
    Hình ảnh 4
    Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
    Hình ảnh 5
    Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
    Hình ảnh 6
    Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
    2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
    - Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
    - Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
    - Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
    Hotline: 0961.469.398

    Việc làm đề xuất liên quan

    Việc làm đã xem gần đây

    Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
    Chăm sóc khách hàng không tại tỉnh/thành