Chăm sóc khách hàng

CÔNG TY CỔ PHẦN BBCINCORP
Mức lương
12 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 7, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Main responsibilities

Collaborate with the Customer service staff/Sales Admin to complete orders as the company&039;s procedure (This task will be trained later).
Provide regular, transparent, detailed feedback and reporting on personal performance (if requested) to Team Leader/Head of Department.
Present, promote and sell services to prospective customers to meet individual monthly targets.
Maintain customer relationships.
Receive customer inquiries from the Marketing team and consult with international ones (entrepreneurs, multi- national corporations, etc.) based on their needs for corporate services related to start- ups, bank account opening, etc. via email, live chat, and phone calls in English.
Other tasks assigned by Team Leader/Head of Department.
Manage customer data and orders on CRM.

Requirements

Excellent knowledge of MS Office
Familiar with documentation and CRM system
At least 1 year of work experience in related fields such as Sales, Customer Service, Service Consulting Corporate Services, etc.
Having a basic knowledge of Economics, Finance, or International Banking is an advantage
Fluent in English
Bachelor&039;s degree in English Linguistics, Economics, Banking, Business Administration, Business Laws, etc.
Proactive attitude, hardworking, able to work both independently and within a team, able to multitask
Highly effective teamwork spirit, time management, organizational, negotiation and problem- solving skills

Benefits

Private healthcare package (PVI) for employees for 1 year or more.
Bonus on National Holiday, Birthday + Year- end bonus based on performance and business results.
Annual health check- up.
Salary review.
Annual Leaves: 12 days + birthday leave + seniority leave.
Social insurance, Health insurance, and Unemployment insurance (Vietnamese Law).
13th- month salary.
A professional, dynamic, international working environment.
Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship.
Team- building, Company trip, Christmas, Charity, Year End Party, Mid- autumn, etc.
Flexible working time, 7 hrs/day, Mon- Friday.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-31 12:00:06

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
01/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 7, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chăm sóc khách hàng - Mã tin đăng: 5367914. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN BBCINCORP

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 39 - 41 Đường D4 , Khu đô thị Him Lam, phường Tân Hưng, quận 7, TP.HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây